Lemme know if you want a Q&A?

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Jeongguk

    Ik hou van Leigh haar gedachtes ze zijn komisch <3 HAHAHA
    Love you're story
    x

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    aaaaaaaaaaaahn cuties! ;D xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    btw i love a q&a !!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • numbnut

    Ja natuurlijk een q&a!!!!
    Ehm vraag 1: wat zou je doen als mee genomen werd door een vliegende kameel?

    Vraag 2: wat zou je doen als een eend midden in het zwembad tegen je begint te praten en vraagt om op zijn rug wil zitten?

    Ik ben vadaag niet zo serieus! Ik hoop dat je ze beantwoord!
    Je verhaal is top!
    Snel verder
    Xxx

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ehh, schat? Mei met lange ij? Het staat wel leuk =) Sorry ik had even zin om irritant te doen... Maar ik heb eigenlijk helemaal niks te zeggen! *panikeert* Oh, toch wel, ik denk namelijk dat ik ook tegen dat ding zou gaan staan praten en schreeuwen, omdat ik het er niet mee eens ben of iets in die richting. En natuurlijk wil ik een Q&A! Dan kan ik weer idiote vragen stellen! *huppelt rond* Whoehoe! Ik val wel erg uit de toon met mijn lange reacties of niet? Kijkt naar beneden... Oh en ik wil je vragen om even mijn profiel te bekijken, want dan kom je iemand bekends tegen! (mysterieus) Wel lekker veel leeswerk, hihi. Ik ben echt benieuwd waar je nieuwe story over gaat! *hinthint* Ik ga het wel lezen hoor! Gewoon omdat jij het bent en anders ga ik je vreselijk missen! *snikt al bij de gedachte* Arnold zal je ook missen! (je komt trouwens 2 bekenden tegen bij nader inzien) En dan gaat hij zich erg misdragen en dat moet ik niet hebben (4 meter groot beest dat dwars over de vloer gaat liggen) En nou ga ik er weer een einde aan maken (niet letterlijk, maar dat maakt de reactie gewoon langer -als je dat mededeelt-) So long, farewell, aufwiedersehen, goodbye!

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen