Tijdsprong
Vanavond was de zang battle. Liam zou mij om kwart voor 8 komen halen. Ik deed mijn hakken aan en keek in de spiegel. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=51497065&.locale=nl Niet veel later ging de bel. Ik nam snel mijn jas nog en ging naar beneden. ‘Hye.’ Zei ik tegen Liam en gaf hem een kus op zijn wang. ‘Je ziet er mooi uit.’ Zei hij en liet mij een rondje draaien. ‘Jij ziet er ook niet mis uit hoor.’ Grijnsde ik. ‘Zullen we vertrekken?’ Ik knikte en haakte mijn arm in de zijne. ‘Denk je dat je kans hebt om te winnen?’ ‘Ik weet niet, ik hoop van wel. Dan kunnen we met zen allen naar Spanje.’ ‘Winnen is de boodschap.’ ‘Ik doe mijn best.’ Grijnsde hij. Niet veel later waren we aan school. ‘Ik moet mij nu gaan klaarmaken. Zie ik je straks?’ ‘Tuurlijk. Succes!’ Zei ik terwijl hij de deur langs het podium inging. Ik stond maar alleen dus ik ging opzoek naar mijn klas. ‘Hye jongens!’ Riep ik door de zaal. ‘Hallo!’ Riepen ze terug. ‘Ik hoop zo dat 4MA wint.’ Zei ik tegen Casper. ‘Waarom?’ ‘Zayn, Harry, Louis, Niall en Liam gaan mee dan. En er zitten nog een paar stoere jongens in hun klas.’ Casper rolde met zijn ogen en zuchtte. ‘Is iedereen er eigenlijk al?’ We hadden afgesproken om met zen alle de wedstrijd te bekijken. ‘Ik ben er ook!’ Riep Axelle die hijgend aangelopen kwam. Ik bekeek haar vragend. ‘Louis was te laat en toen vond ik jullie niet.’ Legde ze uit. Ik grinnikte even. Typische actie van Louis. ‘Jongens en meisjes, graag een applaus voor jullie presentator: Gerben Johnson!’ Werd er omgeroepen. Ik klapte in mijn handen en juichte. ‘Is dat niet je neef?’ Vroeg Wouter. ‘Ja.’ ‘En nu de titelverdedigers van vorig jaar: 4MB!’ Weer gejuich. Na hun waren 4MA. ‘Ze zijn!’ Riep Axelle opgewonden. ‘Een applaus voor 4MA!’ Ik floot op mijn vingers. Ze kwamen op met dezelfde kleren. De eerste tonen van someone like you klonken door de boxen. Liam zong betoverend mooi. ‘Wow.’ Was het enige dat uit mijn mond kwam. ‘Never mind, i’ll find someone like you.’ Zong Zayn en wees naar mij. Ik keek bitchy terug. ‘Heeft Zayn een ander?’ Vroeg Axelle die het had gezien. ‘Interesseert me niet, ik ben klaar met hem.’ Zei ik bot. ‘Sorry.’ Mompelde ik er nog achteraan. Het lied liep op zijn einde en ik had Zayn geen blik waardig meer gegund. Weer een hard applaus. ‘Ze hebben kans om te winnen.’ Zei Casper en iedereen stemde in. De andere waren niet bepaald goed, dus het ging tussen 4MA en 4MB. ‘Mag ik 4MA, 4LC en 4MB op het podium graag?’ Vroeg Gerben. Ze stonden in 3 groepen verspreid over het podium. ‘Op de 3de plaats: 4MB!’ Ze waren zo te zien niet echt blij met hun 3de plaats. ‘En nu, het moment van de waarheid: ik ga niet te lang zagen want de spanning hier is te snijden. 4MA mag dit jaar op stage!’ Ze gaven elkaar een knuffel. Ik glimlachte naar Liam en hij lachte terug. ‘Ben je iemand anders aan het binnenhalen?’ Zei Wouter bedoelend op Zayn. ‘Hou je mond, het is al een jaar geleden.’ Snauwde ik hem toe. Daar kwam Zayn in volle overwinningsglorie afgewandeld. Ik stapte naar hem toe. ‘Als je toch iemand anders vind, waarom zijn wij dan nog beste vrienden? Voor mij hoeft het niet meer hoor.’ Zei ik en draaide mij om.

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Als je een link wil moet je [ url= link ] naam outfit [ /url ]
    Hopelijk snap je het,
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen