Boy you got my heartbeat running away..

Biografie

Naam: Sharon Daniels
Woonplaats: Beverly Hills, Californië.
Geboortedatum: 11 augustus 1990
Broers/Zussen: 1 tweelingzus en een oudere broer.
Beroep: Zangeres, Producer, Songwriter.
Passie's: Muziek en van het leven genieten.


Huidige situatie

Je bent dus Sharon Daniels een erg beroemde zangeres in Amerika. Maar dat is niet het enige wat je doet. Je schrijft ook nummers voor artiesten, en zelfs produceren dat kun je. Je kan dus zeggen dat je met je 21 jaar aardig wat geld verdiend hebt. En van dat geld heb je dan ook een gigantische villa in Beverly Hills gekocht. Je woont niet helemaal alleen in de villa. Je zusje woont ook bij je in. Je zus heet Shirley en kan net als jij fantastisch goed zingen. Jullie treden meestal ook samen op. Behalve goed zingen kan je zus ook nog is heel goed dansen en choreografieën bedenken.

Jullie hebben besloten na een lange tour een tijd vrij nemen. Maarja verveling slaat al snel toe. Dus jullie melden jullie aan voor een speciaal programma. Het programma houd in dat jullie minder bekende bands of artiesten helpen door breken. Dit zijn jullie taken: Produceren, nummers schrijven en opnemen. Ook zang en dans lessen horen erbij. Aangezien jullie een hele studio en danszaal bij jullie villa hadden, kwam de band of artiest dus bij jullie wonen.

Na een paar dagen kregen jullie een telefoontje. Of jullie wilden gaan samen werken met niemand minder dan Big time rush.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen