Xxx

Het was een warme zonnige dag in Beverly Hills zoals elke dag van het jaar eigenlijk. Je lag lekker in je bikini op een groot opblaas bed in het zwembad. Je voelde de zon branden op je huid en je was blij dat je je had ingesmeerd. De radio op de achtergrond speelde Don't wake me up van Chris Brown. Je lag even helemaal weg te dromen toen je auto's de oprit op hoorde rijden. Je besteedde er niet veel aandacht aan en dommelde weg.

Zo'n 20 minuten later werd je wakker van gerommel en luid gepraat. Toen je recht op ging zitten zag je verschillende mensen met dozen en koffers slepen. Wat is dit dan weer dacht je. Je klom van het lucht bed af en liep naar binnen. Daar hoorde je gepraat uit de eetkamer komen. Eenmaal binnen zag je Shirley met 4 jongens aan tafel zitten. Ze keken je nogal met grote ogen aan want je stond daar ten slotte alleen in je bikini. Wat is dit? Vroeg je aan Shirley. Dit zijn de jongens van Big time rush Sher zei ze een beetje geïrriteerd. Ooo zeg dat dan meteen zei je en je liep naar de dichtstbijzijnde jongen toe en stelde je netjes voor, bij de andere 3 deed je het zelfde. Je zag dat een van de jongens die James heette wel heel erg naar je zat te staren. Je voelde je er een beetje ongemakkelijk door. Dus deelde je even mee dat je je ging omkleden. Je haaste je snel de eetkamer uit en snelde naar je slaap kamer. Snel trok je een simpel strandjurkje uit de kast en trok die over je bikini aan. Je gooide snel je haar los en werkte je make up even bij. Je ging naar beneden en daar stond ineen keer iedereen in de gang. Wat gaan jullie doen vroeg je nieuwschierig. Ik ga de jongens even rondleiden zei Shirley.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen