Foto bij Dance! - part 13

‘Hye.’ Zei Liam die ondertussen achter mij was komen staan en zijn armen rond mijn middel had geslagen. ‘Proficiat! We kunnen samen naar Spanje.’ Zei ik blij. ‘Ik wist niet dat je zo goed kon zingen.’ Hij grijnsde. ‘Zin om te dansen?’ Ik knikte en volgde hem naar de dansvloer. ‘Ik wist niet dat je zo goed kon dansen.’ Herhaalde hij me. Ik trok een wenkbrauw omhoog en negeerde die vraag. Ik draaide mij om toen ik voelde dat er iemand op mijn schouder tikte. Louis en Harry. ‘Wij blijven vrienden toch?’ Vroeg Louis. ‘Tuurlijk. Trouwens proficiat hé.’ Zei ik en gaf ze een knuffel. ‘Dankje. Tot in Spanje.’ Zei Harry en ze liepen weg. Ik draaide mij terug om en zag Liam mij aankijken met een vragende blik. ‘Zayn en ik zijn geen vrienden meer, niks speciaal.’ Legde ik uit. Hij maakte een oh-gebaar met zijn mond en ging verder met dansen. ‘Ik ga even wat te drinken halen. Moet jij ook? Vroeg ik. ‘Cola is goed.’ Ik wurmde mij door de mensenmassa heen naar de bar. Yes, Joost stond aan de bar en dat betekent gratis drank. ‘Hye Joost! Mag 2 cola’s?’ ‘Blijf je nuchter vandaag?’ ‘Ja, ik ben braaf.’ Hij rolde met zijn ogen en gaf mij de cola’s. ‘Dat is 2 euro.’ ‘Oh, ik ben mijn tasje vergeten in de vestiaire. Als je wil ga ik het wel even halen.’ Zei ik en speelde wat met mijn haar. ‘Oh, je krijgt ze zo hoor.’ ‘Dankje.’ Zei ik en drukte en kus op zijn wang. Missie geslaagd! Ik ging terug naar Liam die ondertussen met Niall stond te praten. ‘Hye Niall. Proficiat.’ ‘Dankje.’ ‘Wie is jouw date eigenlijk?’ Vroeg ik nieuwsgierig. ‘Ik heb niemand gevonden dus ik ben zo naar binnen gesmokkeld.’ Zei hij met een lach van hier tot in Tokio. ‘Als de directie iets vraagt zeg je maar dat ik je date bent en dat je me kwijt bent, anders zit je zwaar in de problemen.’ Hij knikte als teken dat hij het begreep. ‘Je ziet er trouwens mooi uit.’ Liam gaf hem een stomp en ik grinnikte. Er kwam een traag nummer, Niall liep weg en Liam kwam onzeker wat dichter bij hem staan. Ik glimlachte en sloeg mijn armen rond zijn nek. Zijn armen lagen op mijn heupen. ‘Nu ik moet zo een goede danseres dans valt het zeker op dat ik niet kan dansen.’ Zei hij met een pruillipje. ‘Ik vind dat je super kan dansen.’ Hij drukte mij nog dichter tegen zich aan. Ik keek in zijn ogen. Wow, wat waren die mooi! ‘Je ogen zijn mooi.’ Zei hij. Ik bloosde en draaide mijn hoofd weg. Al snel kwam een ander liedje en ik liet Liam los. ‘Ik ga even naar de wc.’ Deelde ik mee. Ik nam mijn gsm en stuurde Axelle.
Annelies: Kom naar de wc’s. Louis overleeft wel 5 minuten zonder jou ;D x
Ik liep naar de wc’s en niet veel later stond Axelle er ook. ‘Liam is zo een schatje!’ ‘Zijn jullie een stelletje?’ ‘Nee.’ Zei ik en ging mijn handen wassen. ‘Maar je bent verliefd!’ ‘Stil, niet de hele school hoeft dit te weten.’ ‘Maar ik ga dadelijk mee naar Louis zijn huis. Ik zie je overmorgen op de luchthaven?’ ‘Is goed. Veel plezier.’ Grijnsde ik en liep terug naar binnen.

Reageer (1)

  • juststayy

    Snel verder schatje (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen