Foto bij After a life in Portugal with lies, now a lieless life in Gemany. *-51-*

*Deel 51...<3


Ik ga er een beetje goed bij zitten en pak de telefoon uit zijn handen zodra hij uit Tom zijn broekzak is. Ik glimlachg en verwijder de andere foto.
"Zeg, die wilde ik bewaren, hoor."
“Nou, ik niet. Veel te lelijk. Ik wil wel even je model spelen maar dan moeten we naar binnen.”
"Oké, laat me maar eens wat zien." zegt Tom met een grote grijns op zijn gezicht. Samen lopen we terug naar binnen. Ik pak wat kleding uit de kast. “Wat voor achtergrond wil je?”
"Gewoon iets normaals."
Ik wijs naar mijn muur. “Vind je dit goed?”
"Ja, die is wel mooi."
Ik glimlach en trek een hempje met een skinny aan. Daarna ga ik bij de muur staan.Tom pakt zijn digitale camera die hij bij zich heeft. Ik maak een aantal bewegingen terwijl Tom de foto's neemt. Tom glimlacht trots. Ik loop naar hem toe en samen bekijken we de foto's. "Kijk dat zijn pas mooie foto's." zeg ik.
Tom zucht zachtjes. “Ben je model geweest?”
"Hm, klein beetje maar eigenlijk. Ik heb 3/4 kleine opdrachten gehad in Portugal."
“Dat is toch wel wat, vind ik. Heb je een portfolio?”
"Uhm, volgens mij wel ergens. Ik zou moeten zoeken daarnaar, maar dat gaat niet lukken met die knie."
“Dat is niet erg. Heb je wel eens lingeri gedaan?”
"Nee, nog nooit. Zeg, ik weet heus wel waar jij op uit bent."
Tom kijkt op. “Wat dan?”
"Jij wilt dat ik in lingerie ga poseren voor jou." Tom grinnikt en er komt een klein blosje op zijn wangen. "Zie je, je wordt rood. Ik wist het wel." zeg ik lachend.
Tom zucht en verstopt zijn hoofd. Nu ga ik helemaal dood van het lachen. "Ah, jongen toch." zeg ik en ga om zijn nek heen hangen. "Word je nu door mij uitgelachen door die lieve, rode wangetjes van je." zeg ik en druk er een kus op.
“Hmmm. Nee. Ikke niet blozen.” zucht Tom.
"Nee, daarom zijn je wangen ineens rood. Het geeft niet, hoor."
Tom grinnikt en gaat op het bed zitten. “Durf je en wil je?" vraagt hij aan mij. Ik twijfel.
Ik grinnik. “Lingerie en bikini is zowat het zelfde. Dus ik doe het wel. Maar alleen voor jou, hè. Niemand anders krijgt die foto's te zien." zeg ik.

Reageer (1)

  • Inviolable

    niCee ^^
    snel verderr:D
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen