Foto bij Ariana Grande || OO3

Ariana Grande is vandaag jarig! (flower)
Het zou lief zijn als jullie veel kudo's zouden geven op haar verjaardag? :] En abo!

Mijn mond hangt open. Als ik het zelf door heb doe ik hem snel dicht. In de hal staat Victoria met Niall. De voordeur staat open en ik zie dat Zayn net binnen wilt komen en achter hem staan Liam, Harry en Louis op een rijtje. "Hi Ariana!"Roept Niall. Ik loop in de hal "Hi Niall, en de andere" grinnik ik terwijl ik gebaar dat ze binnen kunnen komen. Als iedereen binnen is loop ik de woonkamer binnen en iedereen gaat gelijk op de grote hoekbank zitten behalve ik en Victoria. "Zo, wat komen jullie hier eigenlijk doen?" vraag ik aan de jongens. Ze kijken elkaar aan en zayn begint te praten "Nou, we verveelde ons en dachten dat we misschien wat leuks konden doen?" Ik en Victoria knikten. Harry die op het hoekje van de bank zit schuift wat op en klopt naast zich dat iemand naast hem mag zitten. Ik schud mijn hoofd "Willen jullie wat drinken?" vraag ik terwijl ik langzaam naar de keuken loop. "Ja! Doe mij maar een cola". Zegt Liam en iedereen stemt in. Ondertussen zit Victoria naast Harry en ze zijn druk aan het kletsen. Ik pak de Cola uit de koelkast en pak 7 glazen. Ik schenk net het eerste glas in als opeens Zayn in de keuken staat. Ik geef een klein gilletje waardoor ik de Cola heb gemorst en het overal op het aanrecht zit. Ik doe mijn hand voor mijn hart waardoor Zayn begint te lachen. "Ik schrok me dood Zayn! En moet je nou kijken, dat ruim jij maar op!" Ik doe mijn handen in mijn zei. Zayn's grijns word alleen maar groter. Ik rol met mijn ogen en pak een doekje en begin het aanrecht schoon te maken. Dan voel ik zijn hand op mijn hand en even kijkt hij me aan. Dan pakt hij snel het doekje en maakt het aanrecht verder schoon. Ik schenk de glazen in en pak er 2. Ik zet ze op het tafeltje in de woonkamer. Ik loop terug naar de keuken en zie dat Zayn ook 2 glazen in zijn handen heeft. We lopen langs elkaar en hij geeft me een knipoog. Ik pak nog 2 glazen en Zayn pakt de laatste. Terwijl we samen naar de woonkamer lopen en hij van zijn Cola drinkt slaat hij op me kont met zijn vrije hand. Ik kijk hem nepboos aan en hij grijnst. "Sorry ik kon het niet laten". Louis had het gezien en staat op van de bank. "Ariana zit Zayn nu al teveel aan je?" We beginnen allemaal te lachen. "Zullen we gaan zwemmen in de tuin?" Victoria wijst naar de tuin en kijkt ons aan. Iedereen knikt instemmend.

We zitten lekker met ze in de tuin en sommigen in het zwembad. Ik en Victoria liggen te zonnen in onze ligstoelen. Niall, Louis en Harry zijn aan het zwemmen. En tegenover het zwembad liggen Liam en Zayn te zonnen. Dus zo'n slecht uitzicht hebben ik en Victoria ook weer niet. "En Ariana, ze zijn best leuk toch?" Victoria kijkt me aan omdat ze ziet waar ik naar kijk. Ik maak een hmmhmm geluidje. "Ja dus, há ik zei het je! En Zayn en Liam hebben best een lekkere sixpack he. Wie vind je de leukste?" fluister ze nu. Ik haal mijn schouders op. "Ik ben niet toe aan een relatie vic, dat weet je toch?" En ik staar voor me uit, naar de andere jongens. Een pruilipje verschijnt op de mond van Victoria. "En jij dan?" Vraag ik aan Victoria. Meteen veranderd haar uitdrukking op haar gezicht en ze haalt hij schouders ook op. "Wat zitten jullie te kwebbelen tantes?" Harry heeft ons zien praten en hij probeert ons nat te spetteren maar het mislukt. Ik en Victoria kijken elkaar grijnsend aan "Zou je wel willen weten hé?" Daag ik hem uit. Hij knikt instemmend. Victoria kijkt me aan en ik knik. We denken allebei precies hetzelfde. "GO ARIANA!" Schreeuwt Victoria nu waardoor iedereen ons fronsend aankijkt. We springen van onze stoelen en springen het zwembad in. Zayn en Liam zijn nu ook nat gespetterd door ons. Als ik mijn hoofd weer boven water heb springen Zayn en Liam nu ook het water in.


Doe het voor Ariana omdat ze jarig is! =D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen