Foto bij Problem 3.

Oke , One Direction bestaat nog niet , maar ze kennen elkaar wel (: xx

Met mijn twee koffers in mijn handen loop ik door de mensenmenigte heen. “Phoebe!” hoorde ik iemand mijn naam roepen en onmiddellijk draaide ik me om. Mayson en Derek kwamen rennend op me afgelopen. Ik liet mijn koffers los en knuffelde hun allebei. “We hebben je zo gemist.” Zei Mayson nadat we gestopt waren met knuffelen. “Ik heb jullie ook gemist. Ik ben zo blij dat ik weer hier ben en bij jullie mag wonen.” Zei ik en pakte snel mijn koffers weer. “We hebben je kamer al wat ingericht.” Zei Derek blij. “Kom , dan kunnen we naar huis.” Zei Mayson en pakte mijn koffers van me over. We liepen met z’n drieën de luchthaven uit richting de auto. “Stap in en vertel ons alles.” Zei Derek.

Toen we thuis aankwamen had ik alles al kort verteld. We hadden een appartement , met drie slaapkamers , een badkamer , keuken en woonkamer. Groot genoeg voor ons drie. “Ga maar al naar binnen ik pak je koffers al.” Zei Derek. “Oke dankje.” Zei ik en liep achter Mayson aan naar binnen. Hij opende de deur en we hingen onze jas aan de kapstok. Ik deed de deur open en kwam in de woonkamer en keuken terecht. “Wow het is hier veranderd!” – “Ja , Derek heeft een goed betaald werk gevonden en na schooltijd werk ik ook.” Zei Mayson en ik knikte en plofte op de bank neer. “Het is echt mooi.” Mompelde ik. “Omg jullie hebben Mitshoe nog!” riep ik en wees naar mijn kat die op de trap lag. “Ja , we konden hem toch niet wegdoen.” Lachte Mayson. “En wat vind je ervan? Ga maar eens naar je kamer kijken. De trap op , de laatste deur is jouw kamer.” Zei Derek die net binnen kwam gelopen. “Oke!” riep ik en liep snel de trap op naar mijn kamer toe. “Omg jongens dit is geweldig!” riep ik en keek goed naar mijn kamer. Vroeger bleef ik hier al wel eens slapen , maar het was zo veranderd. “Vind je het leuk?” vroeg Derek en blij knikte ik. “Dankje.” Ik drukte een kus op zijn wang en ook op die van Mayson. “Graag gedaan zusje , maar wat wil je eten?” vroeg Derek. “Kies maar.” – “Oke , komen jullie mee naar onder dan begin ik aan het eten?” vroeg hij aan Mayson en mij. We knikte en liepen alle drie naar beneden. Ik ging naast Mayson op de bank zitten en Derek begon aan het eten. “Phoe , we hebben geregeld dat je vanaf morgen weer naar school kunt. Je zit bij mij op school.” Zei Mayson en ik knikte braaf. School , iets waar ik zo tegenop zat. “Het komt wel goed.” Mayson drukte een kus op mijn voorhoofd en ik glimlachte. “Ik hou van jullie ,weten jullie dat.” zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. “Wij ook van jou , Phoe.”




Morgen krijg ik mijn rapport , hopelijk ben ik geslaagd! xx

Reageer (4)

  • CasillasLOVE

    Ik hoop ook dat ik geslaagd ben!
    Serieus, anders ben ik dood!
    Snel verder
    lots of love xxxxxxxxxxxKen

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Succes met zenuwachtig zijn xD
    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • WilisaBeth

    ik hoop het ook
    want dan ben je in een goed humeur
    en dan kan je meer stukies schrijven
    :p XD <3

    1 decennium geleden
  • Liesbeth1

    ik hoop ook dat ik geslaagd ben ):
    pfffff ):
    snel verder, best one!
    love you so <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen