Foto bij Victorious Justice ||004

Geef een kudo als je weet in welk video-clipje deze foto is genomen! :]

We waren het zwemmen zat en gingen door het bos wandelen waar we nu lopen. Het begint al aardig donker te worden. Ik loop naast Ariana naast haar lopen Zayn en Naill. Aan de andere kant van mij lopen Liam, Harry en Lious. Zayn heeft een aansteker bij zich. We gaan allemaal hout zoeken en leggen het op een hoopje. Zayn steekt een takje in de vik en gooit het in de houtstapel. We zitten met ze alle om het vuur heen. Ineens begint Harry te zingen. Hij kijkt naar me ik voel dat het bloed naar me wangen stroomt. We horen ineens geritsel in de bosjes achter ons, ik en Ariana gillen de longen uit ons lijf en willen weg rennen maar de jongens houden ons vast. "Rustig maar het is Louis die een grapje wil maken" zegt Niall. "NIALL VERRAAD ME NIET!" Louis springt uit de bosjes en gaat naast me zitten. "Sorry" grinnikt hij. Ik prik hem in zijn zei en hij begint te gillen als een meisje. We schieten allemaal in de lach.
We lopen terug naar het huisje want het is al na twaalven. Gelukkig is het huisje dicht bij dus we zijn er zo.

We zijn bij het huisje en geven elkaar een knuffel. "Bye guys!" Roept Ariana en we zwaaien naar de jongens. Ze draaien zich om en zwaaien terug. We doen de voordeur open en lopen direct naar de keuken. "Wil je wat drinken?" Vraag ik als ik de koelkast deur open doe. Ariana loopt nu ook de keuken in "Ja lekker" zegt ze een beetje afwezig. Ik grijp een pak melk uit de koelkast en schenk het in twee glazen. Ik geef het aan Ariana die recht voor zich uit kijkt. "Wow, wat is er met jou gekkie?" Ze doet echt een beetje raar. Ik heb al zo'n vermoede wat er met haar is. Ze pakt het glas melk van me over en loopt naar de woonkamer zonder iets te zeggen. Oke, er is dus echt duidelijk iets mis met haar. Ik volg haar ook de woonkamer in. Ze gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten. "Kom op Ari, vertel het me daar zijn we vriendinnen voor! Please?" Vraag ik met een pruillipje. Ze zucht "Ik ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie na wat er gebeurd is Victoria". Ze kijkt naar de grond en loopt de badkamer in. Ik loop nu ook mijn slaapkamer in en trek mijn payama aan. Ik hoor de badkamer deur open gaan en dan hoor ik haar slaapkamerdeur dicht gaan. Ze wou al gaan slapen terwijl ze niet eens slaaplekker heeft gezegt? Ik loop voorzichtig de gang op naar haar slaapkamerdeur. Ik wacht nog even want straks is ze aan het omkleden. Ik leg mijn oor op haar deur en ik hoor niks, dus ik kan de deur open doen. Voorzichtig en langzaam open ik haar deur. Ze ligt al in haar bed en ik hoor zacht gesnik. Ik sluit de deur zachtjes en loop naar haar bed toe. Ik kruip erin en ga dichterbij haar liggen. "Moppie, wat is er aan de hand?" Ze draait zich om en kijkt met haar waterige ogen naar mij. "Oke, ik leg het je uit". Een grote zucht verlaat haar mond en ze begint met praten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen