Nog even snel een deeltje voordat ik dalijk met de klas ga paintballen! Ik ben echt heel erg aan het twijfelen of ik moet doorgaan of niet, want ik heb nog zo veel ideeën en dit stoppen gaat denk ik best moeilijk worden, gewoon omdat dit verhaal een soort van een deel van mij is geworden (oké dat klink belachelijk ik weet het!) maarja..

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • YourLittleEl

    i love zayn pov ;D xxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!

    Gewoon verder met het verhaal (H)!!

    1 decennium geleden
  • Brilliam16

    Schatje weer een super stukje!
    maar dit is toch echt een zayn pov ipv een leigh pov? :$
    toch? of ben ik nou heel scheel?
    hahahaha
    maar zet m op met paintballen, YES YOU CAN DO IT!
    en ik ga morgen meee, ik bel /spreek je vnv nog wel , moet oppassen namelijk!

    xxxloveyouuuuuuuuuuuuu

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik vind ook dat je moet doorgaan!!
    Het is echt een super goed verhaal!
    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ik weet het niet hoor! Veel te moeilijk voor mij! Ik vind het een superieur (Oke, dat was eigenlijk typ-correctie, maar het klinkt wel leuk =)) verhaal, maar misschien ben ik wel bevooroordeeld, who knows! Aan de andere kant, soms worden verhalen wel te lang alleen heb ik dat gevoel nu nog niet, en Arnold ook niet! *Arnold knikt hevig* Ik denk dat je moet doen wat goed voelt, dat lijkt me het beste! Paintballen! Dat het ik nog nooit gedaan... Nog iets op mijn to-do-list, naast E.T. kijken =) Oh en misschien een verhaal schrijven als ik tijd en zin heb =) (lees: eigenlijk als ik vakantie heb+me verveel+en inspiratie, alleen komt die combinatie nooit voor...) Lalala ik moet eigenlijk de tafel dekken dus... *dekt de tafel op speed-tempo* ... Zo daar ben ik weer! HOII! Maar wat moet ik nou al ik op vakantie ben ofzo? Dan kan ik geen reacties schrijven en dan moet ik jou missen en Arnold jou, O god, *hyperventileert* Waah, en dan kan ik niet lezen en dan geef ik de indruk dat ik ontvoerd ben! En... *Arnold gaat op d'r zitten* Haha of course mag Leigh, Perrie! Like duh! (haha daar heb ik momenteel een obsessie mee!) En nu ga ik weer verder Pretty Little Liars kijken...

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen