Foto bij Ariana Grande || OO5

Tweede stukje voor vandaag!

Ik heb Victoria alles met moeite uitgelegt en gelukkig snapte ze het. Ik vind de jongens aardig maar meer niet. En nadat ik met een jonge een hele goeie relatie had, teminste dat dacht ik, vertrouw ik geen een jongen meer. Hij heeft me zo veel pijn gedaan. En ik wil nooit meer zo'n gebroken hart krijgen. Ik kijk naast me en Victoria is al in slaap gevallen. Uiteindelijk val ik ook in slaap, wel een onrustige slaap.

"Psst, wakker worden sleeping beauty" Fluistert Victoria in mijn oor. Langzaam doe ik mijn ogen open en zie ik Victoria met een bord met een broodje met ei en bacon en een glas met thee in haar handen. Ik ga rechtopzitten en ze legt het op mijn schoot. "Awh! Waarvoor doe je dit?" Ik kijk haar nieuwsgierig aan. Is het over dat van gisterenavond? Ze haalt haar schouders op "Gewoon, omdat je het verdient" Glimlacht ze naar me. Ik schud lachend me hoofd en begin te eten. Victoria kijkt me nieuwsgierig aan als ik een eerste hapje heb genomen. "En?" Vraagt ze hoopvol. "Haha, echt heerlijk!" Zeg ik met een deftig stemmetje. "Gelukkig, ik ga even douchen" En ze loopt de slaapkamer uit.

Ik loop naar de keuken en leg mijn bord in de wasbak en begin maar eens alles af te wassen. Victoria zit nog steeds in de douche dus ik heb niks anders te doen. Ik kijk ondertussen naar buiten en zie de jongens voetballen. Hoelaat is het eigenlijk? Ik draai me om naar de klok en het is 11 uur. Zayn en Niall horen bij elkaar en Louis en Harry horen bij elkaar. Liam is de scheidsrechter. Niall schopt de bal naar Zayn en hij scoort. Hij rent naar Niall en knuffelt hem. Ik grinnik in mezelf. Oke dit is awkward, het lijkt alsof Zayn mij ziet. Hij kijkt precies in mijn ogen. Hij zwaait naar me. Shit hij ziet me echt. Snel duik ik naar beneden en zit ik in de keuken met mijn rug tegen de kast aan. Ik voel een raar gevoel in mijn buik. Nee Ariana, dit moet je nu niet gaan voelen. Dan hoor ik de bel gaan. Shit, dat zal vast Zayn zijn. Wat moet ik nu doen!? Ik sta op en loop naar de hal. Ik zit te ijsberen in de hal en word gestoord door de deurbel. Straks komt Victoria nog en vraagt ze waarom ik de deur niet open doe. Ik moet de deur nu echt open doen. Maar ik zit nog in mijn payama! Ik ren snel naar mijn slaapkamer trek een simpel jurkje aan en een laagje mascara. Ik ren terug naar de deur en open hem. Ik zie dat Zayn net wegloopt. Even twijfel ik maar roep daarna zijn naam "Zayn!" Roep ik. Hij draait zich op en een glimlach vormt op zijn gezicht en hij loopt naar me toe. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Ik schaam me nu echt diep. Ik kijk naar de grond die heel erg interessant is. Maar nu word ik gedwongen om naar hem te kijken want hij legt zijn vinger onder mijn kin en duwt hem voorzichtig omhoog. "Waarom zwaaide je niet terug?" Vraagt hij. Wauw, zijn ogen, ik verdrink er gewoon in. Nee Ariana, zo moet je niet denken! Ik schud mijn hoofd om mijn gedachtes te laten verdwijnen. Ik hoor dat Zayn grinnikt. "Wat gebeurd er daar allemaal in jouw hoofd?" En hij verplaatst zijn hand naar mijn hoofd. "Ik uhm, zwaaide niet terug omdat ik niet wist of je het tegen mij had" verzin ik snel. Hij schud lachend zijn hoofd. Oke nu moet ik zelf ook lachen. Ik kijk even naar achteren want ik hoorde Victoria's slaapkamer deur dicht gaan. Ze is dus klaar met douchen. Ik draai mijn hoofd weer terug naar Zayn. Mijn hart zit in mijn keel als Zayns gezicht opeens wel heel dichtbij die van mijne staat. "Wil je even wat wandelen?" Vraagt hij dan heel lief aan mij. Ik knik "Is goed, even naar Victoria wacht" en ik loop naar binnen. Eindelijk kan ik weer ademnhalen. Waarom stond hij opeens zo dichtbij? Hij doet wel een beetje raar.. Victoria komt uit haar kamer en ik loop op haar af. "Zayn wilt even met me wandelen dus ik ben zo terug" Ik voel alweer een raar gevoel in mijn buik. "Wat!? Omg Ariana hij vind je leuk!" Schreeuwt Victoria door het huis. "Shhht! Hij staat voor de deur!" Sis ik naar haar. "Oeps, hihi, ga jij nou maar!" En ze duwt me naar de hal. "Veel plezier" Fluister ze in mijn oor. En ik rol met mijn ogen. Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me dicht. Zayn staat bij de jongens. Als hij mij ziet loopt hij op me af. "Waar gaan we eigenlijk naar toe?" Ik kijk hem nieuwsgierig aan. "Ik weet een mooi plekje" Fluistert hij. Ik heb geen idee waarom hij fluister maar oke.

http://data.whicdn.com/images/31466386/tumblr_m5lj49pIQU1qcp3ino1_1280_large.jpg
"Wauw, dit is echt mooi Zayn!" Ik kijk om me heen. Het is hier echt prachtig. We zitten op een steiger met onze voeten boven het water hangend. Hij shuift dichter tegen me aan. En legt zijn hand om me heup heen. Ik twijvel even maar leg dan toch mijn hoofd op zijn schouder. Een zucht verlaat mijn mond. Ik weet niet hoe hij hierover denkt. Vind hij me ook leuk? Vind ik hem wel leuk? Of is dit gewoon vriendschap? Er valt een lange maar toch fijne stilte. Ik kijk over de rivier. Maar dan voel ik Zayn's ogen naar me kijken en ik draai langzaam mijn hoofd zijn kant op. Onze hoofden komen steeds dichterbij. Zijn lippen zijn één centimeter van de mijne verwijderd.

Reageer (1)

  • Elevens_Eggos

    dat is inderdaad een mooi plekje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen