Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Ilovemyself

    Gaat goed, behalve dat ik midden in een proefwerkweek zit:S,
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • HEERSBEESTJE

    gaat eigenlijk best slecht met me.... Ik beleef hier bijna mn eigen cinderella story, alleen is de stiefmoeder mijn eigen moeder en hoef ik geen klusjes te doen maar is ze gwn aan het zeuren. zijn de 2 stiefzusjes een broer en een broertje. is het praten met mijn crush niet op een of andere chatsite maar op facebook. ik weet wie hij is, hij weet wie ik ben, maar togh durf ik hem niet aan te spreken in het echt "-.- ben bang dat hij dan nooit meer tegen me praat en me haat ofzo.... oh, en ik ben geen prinses, mijn vader is (gelukkig) niet overleden, en mijn crush is geen prins. Al denk ik eigenlijk stiekem dat hij dat wel is en dat hij het gewoon niet durft toe te geven.... en net als in dit jou verhaal, heeft hij veel vrienden en is hij super muzikaal ;)
    genoeg over mijn cinderella story, ff over jou cinderella story, ga je snel verder? Miss kom ik er door jou verhaal wel achter wat ik moet doen....
    (H)

    1 decennium geleden
  • Teal

    Gaat wel goed met mij, denk ik. haha
    Ga je snel door,?

    1 decennium geleden
  • cookiemanx

    aajjj that's a little embarrassing

    1 decennium geleden
  • RecklessGirl

    Bwa.. Ik ben moe.. Ik kon vannacht niet slapen dus ben ik alvast begonnen m'n kamer op te ruimen zodat ik nu een beetje op quizlet kan zitten. Wie heeft er trouwens de Q&A op Twitter gezien met de jongens? Twas leuk! Okay ff zeggen..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen