Jaspers POV:
De deur was niet gesloten, vast Jacob’s schuld.
Ik liep zacht de trap op dankbaar dat haar zus lang moest werken tijdens de week.
Haar kamer zag er net het zelfde uit als anders buiten de verschrikkelijke geur van wolf die men neus binnendrong. Ik nam de stoel van haar bureau en zette hem geruisloos naast haar bed. Ik streek voorzichtig haar bruine haar naar achter zodat ik de rest van haar gezicht kon zien. Haar vingertoppen streelde langs de huid van men hand maar ze sliep nog steeds. Haar hand bleef op dat van mij liggen.
Men hart sloeg een slag over. Kalm blijven ze mag niet wakker worden.
Ik trok met pijn in het hart men hand vanonder die van haar.
Ik bleef bij haar tot het buiten donker genoeg was. Haar zus was al thuis gekomen en zat beneden met haar vriend te koken en druk te praten over het interieur van hun huis.
Ik sloop uit haar raam en rende terug naar huis voor ze naar boven kon komen om te vragen of ze miss iets wou eten.
Thuis ging ik door het open raam van men kamer zodat ik niet de rest een uitleg moest geven. Alleen Edward en Alice wist dat ik terug was.
Edward kwam rond 3uur die nacht men kamer binnen geslenterd en ging op de stoel aan men bureau zitten.
“Zo, Blij?” vroeg hij subtiel.
Ik knikte.
“Was het leuk met Bella daar net” plaagde ik.
Moest hij kunnen blozen zou hij nu de kleur van een tomaat gehad hebben.
“Controleer niet wat we voelen, Jazz” grijnsde hij en gooide een kussen naar me.
We lachte.
Toen werd hij terug serieus: “Morgen komt ze naar school” vertelde hij.
Men hart sloeg weer sneller.
“Heeft ze deze avond beslist bij het eten. Het was een ware marteling het eten. De kip die ze kreeg was helemaal aangebrand” lachte hij.
Ik snuifde lachend.
“Ga nu maar terug naar Bella, Romeo” grijnsde ik.
Hij lachte en liep de kamer uit.
Ik sprong van het bed en begon super vreemd en actief in het rond te dansen.
Ik hoorde Edwards lach door de gang weergalmen en ik stopte meteen en ging terug liggen.
Ze komt morgen.. YES

Reageer (5)

  • Avengers

    ik wil hem zien dansen (dance)

    1 decennium geleden
  • Troian

    deze is echt goed gelukt:$ Hij is ook super komisch op het eind:P

    1 decennium geleden
  • houseofnight

    snel verder<3<3<3<3

    xoxo'

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    O M G heel snel verder I adore your story =D

    xx

    1 decennium geleden
  • ariya

    snel verder!!
    is echt super
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen