Foto bij 002. Axelle Sophie Maene

Toen mijn wekker ging om 6uur, stond ik meteen op. Ik moest om half 8 bij Chloé zijn, om dan samen verder naar het vliegveld te gaan. Ik ben nooit een vroege vogel geweest, en ik kon soms veel te hard treuzelen maar ik moest opstaan. Ik nam snel een setje kleren, en liep de badkamer in. Ik deed mijn pyjama uit en stapte onder de douche. Ik waste mijn haar en zeepte mijn lijf in. Na twintig minuten onder de douche te hebben gestaan kwam ik eronderuit, en droogde me af. Ik kleedde me snel aan, en liep naar de keuken om te ontbijten. Ik nam een broodje en at het snel op, snel dronk ik een glas fruitsap en liep terug naar boven. Ik poetste snel mijn tanden, en begon alles in mijn toilettas te steken, om die daarna bij mijn reiskoffer te leggen. Binnen ongeveer een hal uur moest ik bij Chloé zijn. Het was ongeveer een 10 minuten wandelen dus ik moest binnen 10 minuten vertrekken. Ik keek snel mijn koffer na en stak er de laatste spullen in. Ik droeg mijn koffer naar beneden, en de extra tas ook. Snel zocht ik mijn handtas en stak daar mijn portefeuille, gsm, vliegtickets, en onbenullige dingen in. Klaar om te vertrekken, dit ging geweldig leuk worden! Maar ook spannend, ik hoop dat alles goed gaat aflopen.

Maar veel tijd om na te denken had ik niet want mijn telefoon ging. Amelia. “Ax, een ramp ik vind mijn cd van One Direction niet meer!” “Am, relax ik heb de mijne bij. En waarschijnlijk Chloé en de rest ook! Ben je zeker dat je hem niet al in je tas hebt gestoken?” vroeg ik. “Ah, dat kan! Ik weet het niet zeker! Vergeet jij zeker niet de kaft met onze choreo's in? Want ik wel verder oefenen hé!!” antwoordde Amelia. “Ooh, wacht bijna vergeten.” ik liep snel naar boven om mijn kaft te nemen, met de papieren in waar ik de choreo's op had geschreven. “Ik heb het. Is er nog iets?” vroeg ik. “Heb je de cd's bij, je iPod, de boxen voor op je iPod aan te sluiten en je laptop bij?” vroeg ze voor de zekerheid. “Ja, dat heb ik daarstraks nagekeken! Dat heb ik allemaal bij.” antwoordde ik. “Oké, ik zie je zo! Kus” zei Amelia. “Tot zo!” antwoordde ik, en ik legde af. Ik trok mijn vestje aan, en liep gepakt en gezakt naar buiten. Ik sloot de deur en deed hem op slot. Ik liep richting het huis van Chloé, terwijl ik in gedachten was verzonken.

Hier gaan we dan! Laat die twee maanden maar komen, ik ben er volledig klaar voor!!


Reactie, kudo, tips? X

Reageer (3)

  • conordabestx

    wanneer ga je verder?

    1 decennium geleden
  • Ledecky

    Geweldig!!

    En nog een prettige vakantie (:

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    Super leuk ben benieuwed hoe het verder gaat

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen