Foto bij Chapter 3: The hunt

let niet op et tekstje op de foto!!!!

hst 3 mense!!!

btw I(H)REACTIES!!!

Renesmee

We rende ons huisje uit en begonnen te jagen. Het eerste kwartier ging normaal voorbij, maar plots stopte mijn moeder en rende mijn vader er sneller dan normaal vandoor.
Ik keek mijn moeder verward aan.'Wat is er mam?'
'Nessie'begon ze aarzelend,'we zien dat het behoorlijk serieus is tussen jou en Jake, maar je moet me beloven dat je voorzichtig bent'
Ik kik haar geschokt aan.'Mam als dit is wat ik denk dat het is, ik ben pas 6'
ze begon te lachen en ik snapte er niks meer van'Nee lieverd dat is het niet, we begrijpen dat je dáár nog te jong voor bent'en haar gezicht werd weer serieus'waar we je voor willen waarschuwen, nou je hebt zelf het gezicht van Emily Young gezien en we willen niet dat dat jou ook gebeurt'
'O, ik snap het'zei ik terwijl ik het beschadigde gezicht weer voor me zag. Aan haar uitdrukking zag ik dat mijn moeder hetzelfde voor haar zag. De 3 littekens die het porachtige gezicht van Emily Young voorgoed ketende.'
'Ik beloof je dat we voorzichtig doen'zei ik stil.
'En wat dat andere betreft moet je ook voorzichtig doen'voegede mijn moeder lachend toe.
'Ma-ham!!!!'
'Kom we gaan je vader zoeken'zei ze nog steeds breed lachend. We rende weer weg opzoek naar mijn vader

geef maar lekker veel reacties:P

Reageer (4)

  • Glory

    Zat helemaal in het verhaal ofsoo staat er vet droog onder geef maar lekker veel reacties:P. XD

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    JAJAAA.

    leuk man

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    Haha xD leuke opmerkingen hihi ^^ mega leuk geschreven

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    snel weer doorschrijven! het si echt te leuk om er nu mee te stoppen!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen