Foto bij 33.

Liam Payne

'You're welcome love' en ik drukte een kus in haar nek. 'Maybe it's good to take a shower?' ze keek me nogal verbaasd aan. Oh nee, ze dacht toch niet wat ik dacht dat zij dacht?'Uhm, I mean you could take a shower, alone... Cause otherwise your hair would become dead'. Ze grinnikte even door de onzekere manier waarop ik dit alles zei. 'All right I get it'. 'I will get some clothes for you, stay here!'. 'Like I have a choiche' mompelde ze nog net hoorbaar. Ik liep naar haar kamer zocht wat kleren uit, pakte wat schoon ondergoed voor haar, en liep weer terug. Tot mijn verbazing had ze haar bikini al uitgedaan. snel schermde ik mijn ogen af met mijn hand en gooide de kleren op een kastje.'Thank you' zei ze voordat ze de douche instapte.'You're welcome beautiful' mompelde ik terwijl ik terug liep. Ik liep terug naar het zwembad om lekker te zonnen.'why are your cheeks red Liam?' vroeg Harry.'Uhm... Well Yeah. Mabel was going to take a shower so I grabbed some clothes for her and when I walked back in the bathroom she stood there...'. Ik schraapte even mijn keel.'...without any clothes on'. Harry's gezicht klaarde op en er kwam een grijns op zijn gezicht.'So you guys are going fast' grinnikte hij.'NOT FUNNY HAZ' en ik gooide een handoek op zijn gezicht.'Who was that girl who Louis let in?'. 'Oh some girl he likes, I think she's called Eleanor, but I'm not sure'. 'I hope she knows what she gets herself into' grapte ik.'oooooh yeah' zei Harry instemend. En ik sloot mijn ogen en droomde weg met Mabel in mijn gedachten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen