Foto bij Chapter 4: Surprised

Het vervolg op hst vanuit Jacob(H):P

reacties???

Jacob

En weg was ze. Ik had geen idee hoe ik de tijd moest doorkomen. Zonder haar leek iedere seconde wel een eeuw. Ik moest iets verzinnen om de tijd te doden, maar zonder Nessie was er geen bal aan. Misschien...als ik heel stil deed kon ik me in het bos verstoppen en een beetje op haar letten. Maar Edward en Bella zouden me ruiken.
Ik keek nog eens snel op de klok. Pffff ze is pas 2 minuten weg. Dit zou ik niet veel langer trekken. Als ze nou met alice weg was, zoals gewoonlijk, kon ik naar haar toe. Kleintje had er geen problemen mee als ik in de buurt was. Edward en bella daarentegen...
Maar ik moest en zou naar haar toegaan, dus dat deed ik ook. Ik rende het huisje uit en veranderde snel en handig. Zodra ik op 4 poten stond, zocht ik haar geur. Dit was makkelijk. Haar geur is de lekkerste die er is. Ook rook ik haar ouders. Dat word voorzichtig doen en mijn gedachten stil houden.
Ik rende snel en behendig tussen de bomen tyerwijl haar geur steeds sterker werd. En die van haar ouders. Jakkes, stinkende bloedzuigers.
Hi Jake, hoorde ik Seth in mijn hoofd. Waarom ben je wolf?, vroeg ik hem.
Ik heb patrouille, weet je nog. Een betere vraag is waarom jij wolf bent
Houd je erbuiten, dacht ik snel
Ga je Nessie weet bespioneren? Ik kon zijn grijns bijna voelen.
Ja, dacht ik met een zucht en Seth was weer weg.
Ik rende verden en rook dat ik dichtbij was, sterker nog, ik kon haar al zien. Gullikig was Edward er niet, dus kon ik mijn gedachten de vrije loop laten gaan. Ik had dit nog niet gedacht of ik voelde iets zwaars op mijn rug zitten. Het stonk nogal. verdomme, dacht ik.
'Stil zijn' zei Edward zachter dan normaal, terwijl hij van me afsprong, 'Bella moet met Nessie praten.' Hij legde de nadruk vooral op het woord moet.
Waarover dacht ik
'Over jou' zei hij snel...

reacties, reacties, reacties???

Reageer (6)

  • Glory

    Hahah. Kzie het al voor me. Als ik dat had gezien zou ik helemaal stuk zijn gegaan. XD

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    greaaaaat(lol)

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    GENIAAAL xD Ik zie hem al zo zitten:Y)(A)

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    ge-wel-dig!!!!!

    snel weer een nieuw stuk??????(Y)

    1 decennium geleden
  • SoofXD

    Love,love,love it!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen