Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 41

Vanuit Shelly

Als ik het bos een half uur later uit kom zie ik Lucas en Danny praten maar vanaf mijn afstand kan ik ze net niet verstaan. Ik loop dichter bij als Ze me zie aan komen val hun gesprek gelijk stil. Hey zeg ik dus maar. Hey die Shelly zeggen Danny en Lucas in koor. Waar waren jullie over aan het Praten vraag ik zo ontschuldig mogelijk aan Lucas. Niks bezonder toch Danny zegt Lucas. Ja niks bezonder bevestigd Danny Lucas. Ik lach en zie Lilly staan ok dan ga ik weer. Ik ren naar Lilly toe en vertel haar over dat Danny me verkering vroeg ik tegen hem gezegt heb dat ik verliefd ben op Lucas en ik Bang ben dat Danny iets tegen Lucas vertel. Lilly sust me een beetje kom wel goed hij zegt vast niks. Ja hij is jou niet zegt ik tegen Lilly . Uh Nee misschien ben ik gewoon niet 100% met geheimen bewaren zegt Lilly. Ik kijk haar lachen aan ben blij dat je mijn geheimen die aan iedereen verteld. Nee dat zal ik nooit doen zegt Lilly me serieus aan kijkend. Ik kijk naar Lucas en Danny die weer staan te praten op de zelfde plaats dan daarnet. Denk je dat Lucas Verliefd is op Jessica ik denk van wel want ze is zo Knap denk je ook niet Lil zegt ik. Jessica ben je gek wacht ik vraag het Lucas even voor je. Nee sis ik maar Lilly roep al naar Lucas Hey Lucas Vind jij Jessica niet een lekkerding dat hoorde ik ze zeggen roep Lilly verder. Serieus sis ik tegen Lilly. Nee Ik heb dat nooit gezegt Roep Lucas op het moment dat Lilly iets wil terug sissen. Ok dan weten we dat ook weer en Shelly die wel roep Lilly nu . Ik kijk Lilly aan met een blik van moord. Als blikken toch konden doden was Lilly nu dood. Ik zie Lucas even naar mij kijken ik word er erg op gelaten en Trek Lilly mee dat ga je toch niet vragen zeg ik tegen haar en ik trek haar mee naar binnen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen