Foto bij Problem 4.

Er werd op de deur van mijn kamer geklopt en moe opende ik mijn ogen. “Phoe , sta je op? Je moet na school.” Zei Derek die nog aan de andere kant van de deur stond. “Ik kom!” riep ik en kroop uit bed. Ik liep naar mijn kleerkast toe en pakte er wat kleren uit. Gister hadden we met z’n drieën mijn koffers uitgepakt en alles op zijn plaats gelegd. Snel liep ik mijn kamer uit en ging naar de badkamer op het einde van de gang.
Toen ik helemaal klaar was liep ik naar onder en ging aan de ontbijttafel zitten. “Goedemorgen.” Zei Derek en drukte een kus op mijn wang. “Ik heb een eitje voor je gebakken.” Hij zette het eitje voor me neer en ik begon te eten. “Goedemorgen.” Mompelde Mayson die van de trap afliep. Hij kwam bij me aan tafel zitten en Derek gaf hem ook zijn eitje. “Dankje.” Zei hij en begon ook te eten. “Ben je klaar voor school?” vroeg hij en ik mompelde iets. Ik was wel blij dat ik naar een nieuwe school mocht. Niemand wist over mijn problemen. Alleen nieuwe ‘vrienden’ maken , daar zat ik tegen op. “Phoebe is er wat?” vroeg Derek en ik keek hem aan. “Neen hoor.” Zei ik. Ik stond op en zette mijn bord op het aanrecht neer. “Ik ga even mijn tas halen.” zei ik en liep snel naar boven.

“Phoe! We moeten vertrekken!” riep Mayson en snel liep ik naar beneden. “Ik breng jullie vandaag wel naar school. Ik moet straks pas werken.” Zei Derek. We liepen alle drie naar buiten en ik nam plaats op de achterbank van de auto. Ik klikte mijn gordel vast en niet veel later vertrokken we naar school.

“Als er iets is kom je naar mij toe hé , iedereen vindt me toch ‘eng’ of zo.” Zei Mayson nog en liep toen weg. Ik stond helemaal alleen in de gang . Ik besloot om eerst naar het secretariaat te gaan , om mijn boeken en lessenrooster op te halen. Ik liep het gebouw binnen en zocht naar het secretariaat. Na even zoeken had ik het dan toch gevonden en klopte op de deur. Een vrouw van rond de 40 deed de deur open glimlachte. “Jij bent zeker Phoebe Jackson?” vroeg de vrouw en ik knikte. “Hier zijn je boeken , je lessenrooster en de sleutel van je kluisje. Nummer 2468.” Zei ze en gaf me mijn spullen. “Danku.” Zei ik en ging op zoek naar mijn kluisje.
Nadat ik mijn kluisje gevonden had en de juiste boeken er had uitgenomen ging de bel. Snel zocht ik mijn lokaal en ging ergen van achter in de klas zitten. Een aantal jongens en meisjes kwamen het lokaal binnen en hadden me nog niet opgemerkt. De deur van het lokaal ging weer open en nu stond er een jonge man van rond de 20. “Hallo klas , vandaag hebben we geen les omdat we een nieuwe leerling hebben.” Zei hij en wees naar mij. Ik voelde dat iedereen me aanstaarde en ik glimlachte zwakjes. “Stel jezelf maar even voor.” Zei de leerkracht en ik knikte. “Ik ben Phoebe Roselyne Jackson. Ik ben 16 bijna 17. En ik woon met mijn 2 broers in London.” Zei ik. “En ze heeft woede aanvallen!” riep iemand. Verbaasd draaide ik mijn hoofd en keek recht in het grijnzende gezicht van Tim. De jongen waar ik vroeger mee in de klas zat. “Tim! Alsjeblieft he! Ga de klas uit!” riep de leerkracht. Tim stond op en keek me lachend aan terwijl ik met tranen in mijn ogen zat. Hij heeft mijn eerste schooldag al helemaal verpest. Wat moest ik nu doen?

De bel ging en iedereen liep het lokaal uit. Ik wou zo snel mogelijk weer thuis maar ik moest nog 3 uur les volgen. Snel liep ik naar mijn kluisje toe en wisselde mijn boeken. “He zuster.” Lachte Mayson. “Oh hey.” Probeerde ik zo vrolijk mogelijk te zeggen. “Wat scheelt?” vroeg hij en ik hief mijn schouders op. “Niks.” – “Als er iets is , zeg het me.” Zei hij. Ik knikte. Hij drukte een kus op mijn haren en liep daarna weer naar zijn grote vriendengroep




Sorry dat ik een tijdje niet heb geschreven! Maar ik ben geslaagd (: , Krijg ik reactie's?(A) xx

Reageer (7)

  • Liesbeth1

    snel verder b1 <33

    1 decennium geleden
  • c4ught

    Hoi, snel verder bitch. Doei.

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Kut tim.....
    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • CasillasLOVE

    Ohhhhh fucking TIM!!
    Als ik hem ooit zie... ik zeg u een ding!
    HE'S GONNA DIE!
    Aha BAM
    Cameones campeones ole ole ole!!
    Sorry ;s
    Snel verder xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • WilisaBeth

    Gefeliciteerd (K)(Y)(hoera)
    Snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen