het heeft weer even geduurd, maar hier is dan eindelijk een nieuw deel.
ik ben officieel finito met school. de proefwerkweek is tot mijn oprechte verbazing belachelijk goed gegaan (2 negens, geen enkel cijfer onder de 7 en een 8.6 voor wiskune (normaal heb ik een 6.5 O.o))
ik had al eerder wat willen plaatsen maar ik had echt even nodig om volledig te ontsressen en kon mezelf nog niet helemaal aanzetten tot schrijven.
vandaag echter wel, en ik heb in een keer een stuk van 1500 woorden geschreven, nu heb ik echter maar besloten om dat op te splitsen in 2 delen zodat jullie dit keer weer snel een nieuw deel krijgen, ik weet namelijk niet waanneer ik weer kan schrijven omdat ik nog wel moet helpen bij sportdagen en moet werken.
anyways, heeeeel erg bedankt voor het wachten en enjoy reading <3

xxx- leonie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ShakeItUp

    ZE ZIJN ZO LIEEFFF!!!
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • EsKaLiDiNg

    waarom is de vampier aan het hijgen? 0.o
    snel verderrr
    (K) Crazy

    1 decennium geleden
  • Bibble

    Awh.... Zo cute (H) en bedankt voor het weer schrijven!!! Btw dat zijn mooie cijfers!!

    1 decennium geleden
  • Sofieeeke

    ooooooooooooh hoe lief xD
    ik wil ook zo'n vriendje dat eeuwig (letterlijk) van me zal blijven houden :)
    JIJ BENT EEN SUPERGOEDE SCHRIJFSTER DUS VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!! VERDER!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen