Foto bij 34.

Whoops, dit hoodstuk had er al veel eerder moeten komen...
Sorry!

Enjoy this chapter, I like it mwhihi :3

Liam Payne

'Oh Liam' giecheld ze. We lagen op een kleedje in het bos. Het was al laat waardoor we de sterren tussen de bomen door konden zien. Perfecter kon het eigenlijk niet. We hadden ook gegeten op het rood geruite kleedje. Ik had wat cupcakes gekocht en had wat slagroom op Mabel's neus gedaan. Ik kuste de slagroom er gelijk af. Weer giechelde ze. Toen keek ze me diep in de ogen aan.'Liam?' 'Yeah that's me' grijnsde ik.'How can I prove you that I love you more than Harry?'.'Mabel, you don't have to prove that, I know you love me more cause you're my girlfriend'.'But what if I wasn't your girlfriend yet? What did I had to do than to prove you I love you more than him?'. Ze keek me doordringend aan, waarom moest ze me zo'n moeilijke vraag stellen?'Just by asking me if I would be your boyfriend would be enough' zei ik dan maar om toch wat te antwoorden. Blijkbaar was ze blij met dit antwoord. Ze drukte haar lippen op die van mij en natuurlijk beantwoorde ik de zoen.

'Do you think he's awake?'.'You punched him in his face so I think yes' hoorde ik twee stemmen fluisteren. Ik vond het wel grappig dus bleef net doen alsog ik sliep. 'Maybe we could tickle him?'.'No that has no affect on him'.'Wait I know something' ik hoorde een paar voetstappen langzaam vervagen maar ook snel weer terug komen.'Brilliant' zei de stem die wel was blijven zitten.Ik opende mijn ogen een klein stukje en keek door mijn wimpers door. Harry stond voor me met een emmer water. Ik rolde mezelf van de ligstoel af op de grond. Net alsof ik wakker viel.'Well that's too bad, I was just about to throw this water over you' zei Harry verbaasd.'You still can' stelde de andere stem die Niall bleek te zijn voor. Een grijns kwam op Harry's gezicht en voordat ik het wist was ik kletsnat.'Thank Haz I needed that' zei ik grommend. Ik kwam dreigend naar hem toe. Geschokt liep hij achteruit. Hij keek niet waar hij liep en viel het zwembad in.'You're welcome Harry' grapte ik nog voordat ik naar binnen liep om twee handdoeken te halen.

Reageer (1)

  • Valverde

    Wauw, super mooi geschreven! Snel verder en kudo! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen