Foto bij I'm not gonna give up on love

jammer dat er bij zoveel abo's en views slechts vier kudo's en drie reacties worden achtergelaten. Het kan me momenteel niet meer demotiveren omdat ik het al heb afgeschreven, maar het stelt me toch een beetje teleur. Hoe dan ook, omdat het af is kan ik misschien wat sneller gaan posten. Ik heb nog 5 a 6 stukken :).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • solsleutel

    sorry sorry sorry voor de weinige reacties!! nu voel ik me zo schuldig omdat ik bij de vorige hoofdstukjes geen reactie heb geplaatst ofzo :s
    maar ik lees zoveel stories en als je dan bij iedereen bij elk hoofdstukje een reactie moet schrijven is dat soms zo lastig (toppunt van luiheid, ik weet het)
    i love story btw, heb ik dat al gezegd?
    Xx

    1 decennium geleden
  • JustMelis

    snel verder <3, love your story. (H)

    1 decennium geleden
  • Slughorn

    Ik reageer bijna altijd:D
    Ze leeft nog! :) Nou Moet Dominic er nog aan^^
    HEHE!!

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Nou. Ik wilde precies dezelfde reactie geven als Faery.
    Sorry, maar je krijgt hem twee keer.
    Geniaal die autocorrect! (ik typ nu op mijn iPod met autocorrect, en het woord werd ge-autocorrect)
    En sorry dat ik zo weinig reageer. Vergeet het gewoon altijd. Ik lees een stuk of 29 dagelijks actieve stories, dus dan vergeet je vaak te reageren. Je verdient beter, dus ik zal proberen nu te onthouden om bij jou te reageren tot eind(wat naar mijn idee veel te snel hier is!)
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • cookie00

    Plies Plies Plies Plies plies Plies Plies Plies heeeeeeel erg snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen