Foto bij 35.

Liam Payne

Ik griste snel twee handdoeken uit de kast en liep mezelf afdrogend ondertussen weer terug naar het zwembad waar ik Niall op de rand zag zitten en Harry zijn haar droog aan het schudden was.'Here catch this' zei ik tegen hem en gooide de handdoek zijn kant op.'Thanks man'. 'Oh Niall, did you really punched me in my face?'. Er kwam een rode blos op zijn wangen en toen wist ik al genoeg.'I see that as a yes' grinnikte ik. Niall werd nog roder.'Hee man I don't care'. Gelijk verliet een zucht van opluchting zijn mond. Mabel kwam vrolijk de tuin in lopen. Serieus ik heb nog nooit in mijn leven zo'n knap meisje gezien. Ik liep naar haar toe sloeg één arm om haar rug en kuste haar in haar nek. Daarna fluisterde ik in haar oor: 'You look wonderful'. Zacht giechelde ze. Ze had echt zo'n irritant meiden giecheltje als was het bij haar super leuk. We ploften naast allebei de kanten van Niall op de rand van het zwembad. Ik stroopte mijn broekspijpen wat omhoog en liet mijn voeten in het lauwe water vallen. Ik begon ze heen en weer te bewegen. Blijkbaar had Niall zijn oortjes in gedaan want die zat vrolijk heen en weer te wiebelen op de muziek. Ik tikte hem wat aan.'What are you listening to?'. 'Justin Bieber' zei hij met een glimlach.'May I here your favorite JB song?' vroeg ik hem. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij begon gelijk een liedje te zoeken.'Here we go' zei hij terwijl hij zijn oortjes uit zijn Ipod haalde en de speakers erop aan sloot. Jaja we hadden speaker rondom het zwembad, was erg handig voor een feestje of juist als je even tot rust wou komen in of op het water. Hey beautiful, beautiful you should know it. You're beautiful, beautiful you should know it.I think it’s time,I think it’s time that you show it.Beautiful,beautiful.Baby,watcha doint where you at,where you at.Why you acting so shy, holding back, holding back.We're not the only ones doin'it like that, like that.So DJ bring it bring it, bring it back,like that.Cause all around the world, people want to be loved, yeah.Cause all around the world, they’re no different than us.All around the wo-o-orld,people want to be loved.All around the world, they’re no different than us.All around the world, all around the world. Ik moet zeggen de muziek was niet verkeerd maar die tekst was echt mooi!'Why is this you're favorite song?' vroeg ik geinteresseerd.'Uhm... well I want to keep that for myself if you don't mind' en hij keek een beetje angstig. 'Ofcourse man'. Daarop draaide hij zijn hoofd om en keek Mabel aan. Ze knipoogde even naar hem en toen zong hij verder met het liedje. Wat had die knipoog te betekenen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen