Foto bij H17.2

En hier weer een stukje ^^
Zo te merken is iedereen spontaan overgestapt op Aurora×Bartolome (?) XD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • JustMelis

    snel verder <3. bartelome en aurora zijn echt zo schattig. (H)

    1 decennium geleden
  • Stage

    Meer, meer, meer, meer!!!!!! (o wacht Caps nog niet gebruikt) MEEEEEEEEER!

    ps. ik was topevallig al eerder overgestapt hoor dus ik zou maar niks zeggen(A)

    1 decennium geleden
  • Notorix

    lease ieets meer posten?! Verder vet leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • Memoria

    En ook zo van henesee gaf toestemming aan Bartomole om haar een stukje vis in de mond te steken!!!
    Gewoon geniaal!!!!
    En ook dit stukje is gewoon....
    ,,het is tijd dat ze zich weer wat fatsoenlijker aankleed, ze kan niet de hele tijd in haar ondergoed en een hemdje rondlopen.” Ze wierp even een berispende uitdrukking op Bartolome. ,,ook al vinden zoveel kijkers dat nog zo fijn.” Grinnikte ze er achteraan.
    Haha
    Oke ik zit hier zo hard te lachen dat mijn zus kwam kijken of het wel met me ging(flower)
    Let maar trouwens niet op mij ben een beetje zenuwachtig voor men rapport morgen:)

    1 decennium geleden
  • Memoria

    Haha dat stukke met henesee!!!
    Zo van:
    ,,ik had al wel verwacht dat je een mooi bovenlichaam zou hebben, maar dit.” Overdreven wees ze op de strakke buik van de district 2 jongen die door die opmerking even een beetje schaapachtig grijnsde.
    ,,dat krijg je met veel trainen.”
    Lol,daar wil ik wel een foto van zien!!!!
    (hoera):D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen