Well, hello you filthy animals! Ik heb een goede bericht en een schlegte bericht (midden-oosts-accent) het schlegte bericht isch dat we vandaag schildpadden uitwerpselen eten en de goede bericht isch dat je er zoveel van mag nemen alsch jij wil. Grapje. Maar ik wilde wel even zeggen dat ik (quotelover) zondag gezellig in de auto ga zitten en dan plotseling in Italië ben en waarschijnlijk geen Internet heb *mopper*. Amazayn daarentegen is wel thuis (Oh god, ze zijn met z'n tweeën?) en dus wel kan schrijven/activeren en we hebben ook een voorraad *proud* maar als er op de en of andere magische wijze toch een keer geen bericht in je inbox zit, dan weten jullie wie daar de aanstichter van is *gaat in een bunker op curaçao zitten*. Anyways, Enjoy!

'Every day is a new opportunity to make a new happy ending.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • BackToRed

    Chapter 13 on Friday the 13th xD haha I LOVE IT!!
    Trouwens als ze nog mensen zoekt om Niall te ontvoeren: I VOLUNTEER (A) hahaha En die moeder: Ge-ni-aal.
    Sjnel Verder (A) *LePuppyEyesÁLaZayn*
    xx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super goed geschreven (H)!!

    1 decennium geleden
  • Venne

    Lol, die moeder, snel verder....

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    kbedoel verder ea ;d

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    thahhaah die moeder ;D
    hahaha kei gooooe sry kben gelijk zelf hyper ;DDD
    xxxxxxxx
    snel veraaaaaaaaaaar

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen