Foto bij 6.

Ik ga alle foto's in mijn fotoboek zetten, dat is makkelijk voor het bij te houden. Trouwens, als je iets slecht vindt laat het alsjeblieft weten.

POV Georg
Het is al laat en ik dans al de hele tijd met Eva, haar heupen bewegen op het ritme van de muziek. ‘Ik ga iets drinken, ik ben uitgedroogd!’ zegt Eva lachend en ik knik. ‘Kom, dan gaan we samen.’ Ik pak haar hand zonder echt na te denken en ga met haar naar de bar. Het is echt druk en ik voel de nieuwsgierige ogen in mijn rug branden. ‘Trek je er niets van aan, het wendt wel.’ zegt Eva na een tijdje terloops. ‘Wat wendt wel?’ vraag ik verbaasd. We staan aan de bar en wachten op ons drankje. ‘Nja gewoon, al die aandacht moet voor jou toch ook raar zijn?’ Eva haalt haar schouders op waardoor ik haar nog verbaasder aankijk. ‘Weet je eigenlijk wel wie ik ben?’ vraagt ze geamuseerd. Oké, nu snap ik er officieel niets van. ‘Ik ben Eva Bienôt, een Frans topmodel.’ Het lachje rond haar lippen maakt haar alleen maar mooier en het verraadt tegelijk ook dat ze zich kostelijk amuseert. ‘Je bent een model?’ vraagt ik verbaasd, dit had ik niet echt zien aankomen. Eva knikt en legt uit dat ze in Frankrijk voor de grootste ontwerpers werkt terwijl ik aandachtig luister. ‘Oké, dit had ik niet echt zien aankomen.’ zeg ik lachend. Eva haalt haar schouders op en ondertussen krijgen we ons drankje. Samen lopen we terug naar de VIP-ruimte en weer voel ik de ogen branden. Nu is het mijn beurt om haar versteld te doen staan want ze weet duidelijk niet dat ik lid van Tokio Hotel ben. ‘Trek je er niets van aan, het wendt wel.’ zeg ik op dezelfde toon als zij dat en half uur eerder zei. ‘Nja, al die aandacht enzo, dat is toch raar voor jou?’ Ik onderdruk een grijns als ik haar verbaasde uitdrukking zie. Voor haar ben ik gewoon een vriend van Gustav, de best vriend van Rosalie die dan weer bevriend is met Eva, niet meer. ‘Weet je eigenlijk wel wie ik ben?’ vraag ik, nu kan ik een grijns echt niet meer onderdrukken. Het is duidelijk dat Eva zich hierin opjaagt. ‘Ik ben Georg Listing, de bassist van Tokio Hotel.’ ‘Je bent wat?’ Eva kijkt me verbaasd aan en ik grijns. Ik wil net antwoorden als Tom komt. ‘Zo zo, Hobbit heeft een date.’ Ik kijk hem geïrriteerd aan als hij zijn arm nonachalant om mijn schouder slaat. ‘Oh hey Eva.’ Tom begroet Eva hartelijk als ze hem ziet en weer kijk ik haar verbaasd aan. ‘Jullie kennen elkaar?’ vraag ik met open mond. ‘Komop, je weet dat ik alle modellen ken. Je stelt me teleur?’ zegt Tom lachend waarna ik zucht. Tuurlijk kent hij alle modellen, hoe kon ik denken dat ik een kans zou maken….

Reageer (4)

  • Eyka

    Ik denk dat ik een abo ga nemen, want ik ben nieuwsgierig..
    x.

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Geweldig!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    egt mooi :)

    verderr :D

    1 decennium geleden
  • Inspires

    Mooi geschreven (: Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen