Aan iedereen die m'n verhaal leest(K)(H)(K)(H)

LUV YOU

Owja goed nieuws, papa is thuis(yeah)
maar hij is nog heel zwak en moet nog steeds chemo krijgen(huil)

Op naar het verhaal:P

xx Candy xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • FrancisAvery

    Oké een lange reactie...

    Ten eerste Gefeliciteerd met je Papa! Ik wens hem héél véél beterschap! En hij moet goed uitrusten!

    En dan over je quiz... Hij was weer eens mega fantastisch gigantisch niet normaal gewoon echt werkelijk geweldig! Dus daarom
    (sorry ik kan niet langer) Snel verder schat


    (K)

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    leuk dat je vader weer terug is
    snel verder

    1 decennium geleden
  • barbara

    Meis feliciteer je pappa van me en zeg hem rustig aan te doen.

    niet echt slim he zonder condoom (=afg. cd xD) een cd beschermd niet alleen tegen ongewenste zwangerschappen maar ook tegen soa's en daar beschermd de pil niet tegen he.

    sorry ik kan nu echt niet langer (ben een beetje verdrietig door een brand)

    Ga please snel verder

    (H)(K)(flower)

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    oke,lange reactie xD
    ik ga dus ff bullshit type xD
    maar ik ga op halloween naar Bobbejaanland met men liefj xD hy eeft 2 lippiercings xD sexxii sexxii xD dus dan als ik hem kus,weet ik hoe Tommiej kust xD
    wuahha^^
    en superr dat je papa thuis is :D khoop dat hy snel beter is !

    lang genoeg?[a]

    Ojh.. verderr plzz <3

    xoxo

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    whiiiiiiii, kwas is eerst; ma ja. nu ga ik een lange reactie schrijven:
    snel verder (flower) snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower) snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower) snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen