Ik werd wakker van een irritant gepiep. Ik kreunde en draaide mij om. Opstaan is nooit mijn beste vak geweest. Ik duwde de wekker uit en ging rechtzitten. 4 uur. Binnen een half uur moest ik vertrekken naar school om om kwart voor 5 te vertrekken met de bus naar de luchthaven. Ik trok mijn outfit aan en liep naar de keuken. Ik had gisteren wat broodjes gehaald. Ik stak er 4 in mijn rugzak want om kwart na 4 kan ik totaal niet eten. Ik poetste nog snel even mijn tanden, deed mijn haar in een dot. Ik nam mijn koffer en rugzak en liep zo stil als ik kon het gebouw uit. Ik wilde immers niemand wakker maken. Toen ik buiten was durfde ik terug adem te halen. Ik begon te wandelen naar school. Ik stapte flink door, er was niemand op straat dus ik was best wel bang. Na een dikke 5 minuten was ik aangekomen. ‘Nu nog de juiste bus zoeken…’ Mompelde ik. Ik ging de bussen af totdat ik 4LD zag staan. ‘Bingo!’ Ik liet mijn koffers staan bij de rest en stapte de bus in. ‘Annelies in da house!’ Riep ik en gooide mijn armen in de lucht. Ik hoorde Axelle lachen. Zij was blijkbaar de enige in de bus. Ik plofte langs haar. ‘Klaar?’ Vroeg ik wat een hevig geknik van haar opleverde. Om kwart voor was iedereen ingestapt en begonnen de bussen te rijden. Onze klassenleeraar nam de microfoon en begon te praten. ‘Goedemorgen iedereen. Binnen een uur komen we aan op de luchthaven. Daar moeten jullie ons gewoon volgen zodat we samen kunnen inchecken. De tickets krijgen jullie bij het uitstappen uit de bus. Als jullie willen mogen jullie slapen.’ Dat liet ik mij gaan 2 keer zeggen. Ik deed mijn ogen dicht en werd in een zwart gat gezogen.

Reageer (1)

  • juststayy

    Leuk, snel verder (:
    Ik ben echt kapot nu, da kamp was super (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen