Hey Sweety's
Door al jullie leuke reacties heb ik even zin om RE-reacts te plaatsen;)
Here we go...

@TwinkyStarr,Diamonds,angell,Maaike483,Givesyouhell,LoveDEIDARA,IxSecret,darksideofme,DARKxMUSIC,XLafeeX,JeSuisSilke,THExBITCH,ItsMe483,Shade,LauraUndBill,LiSAxBill:Sorry dat je even hebt moeten wachten maar nu ga ik snel weer verder;)
@secretangel:hier het vervolge, en nope is geen moeite ik blijf je wel verwittigen;)
@SexPassion: whahaha eikels xD
@KikaRaraShit: sorry voor het wachten zenne
@Georgfucker: thanks, en nu ga je weten wat Bill allemaal van plan is (A)
@sLunaS en Meloentje483: jupjup, vette SM;)
@SCHEISSEx en LucyRauwrr: yes, zweepje en veel meer;)
@PSYCH: goed gedacht meid;)
@SEXTENSIONS: ja sorry maar ik hou nu eenmaal van clifhangers (A) lekker spannend toch?
@barbara: jup ich weiss;)
@AnnikaaRoos:Wij oversext??? Denk je? xD
@MissisBitch: Okey okey dreigen werkt, ik ga al verder;)
@xBillster: thanks, laat me weten of die ook werkt hé;)
@PakiinigShiit: thanks (K)
@Jacqlijntje: Sorry :X
@Divine: jups ik hou van clifhangers xD
@TOYZ: meid je hebt groot gelijk, ik zal nooit meer zagen dat ie weinig word gemaakt;)

En aan al mijn stille lezertjes ook bedankt om te lezen (K)

xx Candy

@

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • ZomaarIemand

    Auw..

    1 decennium geleden
  • MlovesG

    Verder

    1 decennium geleden
  • Alptraum

    hoi!!
    je moet egt snel verder!!
    en ik vind omdat het volgende deel, deel 60 is (hoera)(yeah) je hem extra extra extra lang moet make ^^

    xxx(K)(H)

    1 decennium geleden
  • xHeadphone

    CMON!
    snel verdeeeeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • littlewishes

    Ik ga niet nog 'ns dreigen(6)(6)(6)(duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen