er komt nog een vervolg (:

‘Josh, kom je mee naar buiten? Het is zo warm en ik verveel mij.’ Vroeg ik. Ik was een gitarist bij de band van one direction. Ik kon het goed vinden met hem. Hij knikte en volgde mij mee naar buiten. We gingen gewoon wat voetballen en praten op de parking bij de bussen omdat daar geen pers was. Anders dacht de hele wereld dat ik samen was met Josh. Nee, dat mocht niet. ‘Ligt daar niet het skatebord van Zayn en Louis?’ Vroeg hij. Ik keek even naar hem en liepen als 2 honden op de skatebords af. ‘Ik heb dat nog nooit gedaan. Op hoop van zegen.’ Zei ik lachend. Ik zette mijn voet en begon mij vooruit te duwen. Een schildpad ging nog sneller, maar ik wou het risico niet lopen om de zomer door te komen met geschaafde benen. Josh had het precies al vaker gedaan. ‘Waar blijf je?’ Lachte hij. Ik keek hem dodelijk aan en begon wat sneller te gaan. Uiteindelijk kwam ik terug aan bij Josh. Ik wankelde wat maar hij ving mij juist op tijd op. Hij hield mij in zijn armen en ik keek in zijn ogen. Hij trok mij terug recht maar liet zijn armen rond mijn heupen liggen. Ik legde mijn handen tegen zijn borst. Zijn hoofd kwam stilletjes dichterbij en keek mij vragend aan. Ik knikte en hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik legde 1 arm in zijn nek en met de andere speelde ik wat met zijn haar. ‘Is dit… niet… verkeerd?’ Mompelde ik tussen de zoen door. Hij haalde zijn schouders op. Ik stopte omdat ik in ademnood zat. ‘Wow.’ Hijgde hij. Ik lachte om zijn reactie en trok hem mee naar binnen. ‘Dit blijft tussen ons, ok?’ Hij knikte en we liepen het appartement van de jongens weer in. Ze zaten naar tv te kijken en ik plofte mij in de zetel. ‘Daar is het vrouwelijke deel van 1D’ Grijnsde Harry. Ik lachte en keek mee naar de tv. Ze keken naar een of andere vaag programma dat ik al vaak gezien had, dus wist dat het bijna gedaan was. Toen het gedaan was kwam er een belangrijk bericht uit. ‘Oeh, dat betekend altijd dat 1 of andere celeb iets mispeuterd heeft.’ Grijnsde ik en ging wat rechter zitten. De vrouw begon te praten. ‘Josh Devine en Annelies Jonhson, allebei leden van de band van 1D, zijn samen kussend gespot.’ Mijn mond viel open en ik keek verbaasd naar Josh die juist hetzelfde deed. ‘Er is nog niet gereageerd, als we meer weten laten wij het u zo snel weten.’ Ik zag Zayn opstaan en hij liep de kamer uit. Ik zakte onderuit, wat heb ik gedaan? ‘Nu hebben we een one direction stelletje.’ Zei Harry blij. ‘Ik heb niks met Josh!’ Riep ik kwaad en liep de hotelkamer uit, opzoek naar Zayn.

Reageer (2)

  • enjoylife

    Waarom heeft ze spijt?
    Xoxox

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    snel een vervolg??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen