Foto bij O34 || Charlotte Rosaline Stewart

~I won't sleep tonight

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    Oke, dit duurde misschien heel erg lang.
    Maar ik was toen ik dit hoofdstukje leesde, ook je een pb aan het sturen.
    Maarja, ik kan ook niet een hele lange reactie sturen want ik moet er zo voor weg wat ik trouwens haat.
    Maarja, eerst nog wel even je een reactie sturen!

    Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    OMG...
    Ik vind je gewoon eng, hoor!
    Dit is echt niet normaal meer.
    Raad eens wat ik nu aan het luisteren ben.?
    Ja, je raad het goed! Ik luister: Neon Trees Animal..
    Hmm, ik denk toch echt dat je dan nu echt je baan hebt gevonden.
    Maar, Me Like Animal (lol)

    Hooofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    Oke, eerst even dit:


    Louis's vingers streken zachtjes door mijn haar terwijl we op zijn bed lagen.
    Ik had een basketshort en T-shirt van hem aangetrokken omdat dat iets comfortabeler zat dan mijn jurkje.
    ‘It’s actually kinda weird’, fluisterde ik. ‘What?’ vroeg Louis. Ik draaide me wat meer op mijn zij zodat ik hem kon aankijken.
    ‘Well, we know each other in person for a few weeks, I’m your girlfriend for a few hours and this is going to be our third night together.
    But it feels so safe and secure, like I know you for years’, zei ik.
    Hij trok me in een knuffel en streek een lok haar achter mijn oor. ‘I feel the same way about you.
    You make me feel like Louis Tomlinson, a normal teenage boy.
    Not like Louis Tomlinson, that guy of One Direction. And I like that’, fluisterde hij. ‘And I like you’, antwoordde ik en hij bracht zijn lippen naar de mijne.
    ‘You know I can’t stay for too long tomorrow morning?’ vroeg ik als we weer gewoon neerlagen.
    ‘Why? Are you going to do something with Lilly?’ Ik schudde mijn hoofd. ‘No, with Francisco. He’s going to show me the city’, vertelde ik.
    ‘Who is Francisco? And why did he asked you?’ vroeg Louis achterdochtig.
    ‘He’s just a guy from class and he asked me because I’m new and he wants to be nice.
    Keep calm, Lou’, lachte ik. ‘I’m calm’, verzekerde hij me. Ik sloot mijn ogen even en luisterde naar de stilte die alleen gevuld werd met onze ademhaling.
    Een stilte die snel weer onderbroken werd. ‘Showing you the city. Yeah, sure’, mompelde Louis stilletjes, maar ik had het gehoord en kwam overeind.
    ‘I understand what’s going on.’ Lachend keek ik hem aan. ‘You’re jealous!’ riep ik uit. ‘No, I’m not!’ zei hij verontwaardigd.
    Ik ging op mijn knieën over zijn benen zitten en keek hem met een schuin hoofd aan. ‘Yes you are!’ lachte ik. ‘No! It’s just that I don’t like to share my girl with a stranger.
    Especially not when I just have her for my own’, zei hij terwijl hij me bij mijn heupen vastnam en omlaag trok.
    ‘Well, it’s not nice of you being so selfish’, glimlachte ik en ik drukte een licht vlinderkusje op zijn mondhoek.
    ‘Maybe I don’t like to be nice’, antwoordde hij eigenwijs en hij draaide ons om zodat hij boven mij hing. ‘You’d better be or I’ll go home’, zei ik en ik maakte me los en liep door de kamer.
    ‘You won’t’, antwoordde Louis. Ik draaide me om en trok speels een wenkbrauw op.
    ‘Why wouldn’t I?’ ‘It’s late and it’s dark outside.’ Ik keek hem waarschuwend aan.
    ‘Are you saying I’m scared of the dark, mister Tomlinson?’ Louis lag nonchalant op het bed en bekeek me terwijl hij zijn hoofd op zijn hand steunde.
    ‘Your words’, lachte hij. Met opgeheven hoofd draaide ik me om en liep naar de deur.
    Onderweg griste ik een deken mee en bij de deur aangekomen draaide ik me nog eens om naar Louis, die nog altijd op dezelfde manier op het bed lag.
    ‘Then I’m sleeping on the couch. Hope you’ll enjoy your night alone’, snoof ik en ik trok de deur achter me dicht.
    Gniffelend ging ik achter de deur staan en mijn vermoeden bleek te kloppen. Nog geen twintig seconden later gooide Louis de deur open en ging over de balustrade leunen.
    Hij had me niet gezien en dat kwam me goed uit. Op mijn tenen trippelde ik naar hem en ik ging achter hem staan.
    ‘Char, come back upstairs! Please!’ smeekte hij naar beneden, niet wetend dat ik achter hem stond. Het deken liet ik op de grond vallen.
    Ik sprong in zijn rug en sloeg mijn benen om hem heen. ‘Be carefull that you don’t fall! And I knew you couldn’t miss me!’ giechelde ik.
    Hij pakte mijn bovenbenen vast zodat ik stevig op zijn rug kon blijven zitten. Hij liep terug de kamer in en begon rondjes te rennen.
    Ik klampte me vast aan Louis en gierde het uit. Na een paar rondjes gelopen te hebben liet hij me zakken op het bed. ‘We should go to sleep’, fluisterde hij in mijn oor.
    Ik knikte en kroop onder de dekens. Nadat Louis het licht had uitgedaan, kwam achter me liggen en sloeg zijn arm om me heen zodat we lepeltje-lepeltje lagen.
    Zo bleven we even liggen, maar ik kon de slaap niet vatten en Louis merkte dat. ‘What’s wrong, love?’ vroeg hij en ik draaide me neer hem toe.
    ‘I can’t sleep if I don’t see your face’, gaf ik toe. Hij trok me dicht tegen zich aan en gaf me een kusje op mijn kruin.
    Ik nestelde mijn hoofd tegen zijn borst en hoorde zijn hart kloppen. Het regelmatige geluid maakte me rustig en langzaam voelde ik mijn ogen dichtvallen.


    Zie je iets aan deze tekst. Behalve dan dat het het hoofdstuk is.
    Nou, als je het hebt gezien dan moet je weten dat ik zo graag dan Charlotte wil zijn.!
    Oke, ik weet het dit is mijn aller slechtste reactie ooit.
    Maar ik ben zo geirriteerd door mijn moeder want ze zit de hele tijd te zeggen van, en nu ga je er voor weg.
    En ik kan geen reacties maken als ik geirriteerd ben.
    En dat spijt me!
    Maar ik verzeker je! De volgende word zo veel beter!(Y)
    But, dit was wel 1 van mijn favo hoofdstukken!(H)

    Kudoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeeeeeeeeeee(flower)

    X

    1 decennium geleden
  • 1Dancer

    Ik wil dat Liam dat bij mij doet :'( sniksnik EN NU EIS IK DAT JE SNEL VERDER GAAT WANT ALS MIJN BESTE VRIENDIN VAN QUIZLET MOET JE MIJ TROOSTEN *puppyface :'( <3luvyou

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Mheeeh lekker lang stukje ;o

    Naar concert of naar een signing?
    1 kus krijgen van Louis of bevriend worden met Zayn?

    xx

    1 decennium geleden
  • philtatos

    okeokeokeokeoke
    een vraag uhm

    Gebroken of gekneusd? (botten)

    uhm

    Een date met Niall, of de zoenen met Louis?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen