Oké, ik had me dus voorgenomen nooit van mijn leven een mededeling te hoeven plaatsen in een apart hoofdstuk, maar ik moet er toch aan...
Op de eerste plaats spijt het me dat ik al zolang niet meer heb geschreven. Op de tweede plaats spijt het me om een mededeling te plaatsen (en dat dit geen hoofdstuk is).
Maar... (en nu komt hetgene waar ik het meeste spijt van heb (jezus, alsof ik een moord heb gepleegd en nu zit op te biechten waar ik allemaal wel geen spijt van heb;o)) Waarschijnlijk post ik niet tot maandag.
Ik ben al wel aan het volgende stuk begonnen, maar ik heb geen tijd meer om het af te schrijven. Morgen ga ik namelijk met de muziekvereniging waar ik bij zit, naar Iserlohn, Duitsland. Daar gaan we een heel weekend muziek maken en optochten lopen. Wel gezellig, maar dat betekent dus dat ik geen tijd heb om het stuk af te schrijven.
Ik ga echt proberen morgen het stuk af te schrijven, maar als dat niet lukt, komt hij dus maandag pas.
I'm really sorry (begint irritant te worden hoevaak ik dat al heb gezegd...)
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xEskimoKiss

    Ik heb net het hele verhaal gelezen en het is FANTASTISCH. So what are you sorry for? I love this story en als het betekent dat ik wat langer moet wachten op een hoofdstukje, dan moet het maar (: It's totally worth it, so take your time and stay awesome.
    Amen.
    Over en uit (A)

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    Oh mien god.
    NOOOOOOOOOOOOO
    Njaaa weetje het valt nog mee want kijk meestal is et zo dat mensen er niets neerzetten en ons een maand laten wachten... Like dafuq
    OH EN WEETJE HOE VAAG
    Ik was dus heel vrolijk aan et wandelen zit me pa:
    Ja ik heb zaterdag de auto nodig
    Ma: waarom dat dan?
    Pa: ja vitesse speelt een oefen wedstrijd..
    Ik: waar dan?
    Pa: in gendt
    Ik: Ô.o DADDY SAY WHAT?
    Oke dat zei ik niet echt maar ik keek er wel zo bij e dat vond ik heel raar want de een op de andere dag hoor je opeens en ja.. Das gewoon raar
    MAARGOED veel plezier op je muziekvereniging =D

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    Have fun! :3

    1 decennium geleden
  • Orientation

    NEEEE WAT DOE JE ME AAN?! I'M DYING RIGHT NOW. NOOOOO!

    Oke, oke nu mijn ware reactie
    Het geeft niet. Hetis vakantie en daaar moet je van genoeten, toch? (:
    Veel plezier in Duitsland babe. Xx

    1 decennium geleden
  • Tine96

    We wachten wel ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen