Foto bij -09-

Catherina Pov.

Ik weet nu al dat dit op een gevaarlijke ruzie gaat aflopen, en ik weet dat ik eigenlijk mijn verontschuldigingen aan Emilia moet aanbieden, Maar laat ik daar nu even geen zin in hebben. Ik zie hoe gelukkig Emilia is en moet zelf ook een klein beetje glimlachen. ‘What the hell, heeft dit te betekenen Styles?’ dondert Nialls stem door hun appartement. Met een hand over mijn oren loop ik weg, ik haat ruzie. Behalve als ik er zelf een ben begonnen ofzo. Ik loop snel de trap op waardoor ik tegen Zayn aanknal. Hij kijkt me een ogenblik raar aan maar dan bezorgd. ‘Wat is er?’ vraagt hij met zijn bruine medelevende ogen. Ik knik naar onder toe, zonder mijn handen van mijn oren te halen. Zayn is blijkbaar nieuwsgierig want hij loopt naar onder. Ik laat langzaam mijn handen zakken en hoor een doodse stilte, die ik nog erger vindt dan geschreeuw. Gefrusteerd ga ik op de trap zitten met mijn hoofd op mijn handen steunend. Ik spring geschrokken op als ik Emilia hoor gillen. ‘Niall, je doet haar pijn!’ hoor ik direct daarna Licia schreeuwen. Gelijk houdt het gegil op en hoor ik een voordeur open en dicht slaan, twee keer. Ik zie Zayn weer bij de trap verschijnen en samen lopen we naar de zolder, waar zeer toevallig zijn kamer is. Vol verwarring laat ik me op zijn bed vallen. Zayn gaat op de hoek zitten. ‘Wat was daar aan de hand?’ vraag ik hem. ‘Laten we zeggen dat Niall niet zo blij was dat Harry nu al zijn zusje aan het versieren is. Ik bedoel je weet hoe Harry is, en Niall ook maar Emilia, en dat denkt Niall van niet. Dus Niall wil ze uit elkaar halen maar dat gaat niet en nu is hij kwaad weggelopen met Licia achter zich aan. .’ eindigt hij zijn verhaal. ‘Heftig.’ Mompel ik. ‘Maar ik snap Niall wel, maar ik denk ook dat Emilia oud genoeg is om haar eigen keuzes te maken.’ Zayn knikt instemmend en gaat ook op het bed liggen. Samen liggen we in een stilte op zijn bed als opeens de deur opengaat en Emilia en Harry is de deuropening staan. Gelijk kijken Emilia en ik elkaar aan en ik loop dan naar haar toe om haar te onhelzen. ‘Relax, Niall kan het nooit lang volhouden, en zeker niet al hij Licia achter zich aan heeft.’ Lachend stemt Emilia in. ‘Zayn, wat zoou jij doen als Cat iemand leuk vond vna de band. Zou je het dan verbieden?’ vraag Harry opeens. Ik begin hard te lachen. ‘Daar hoeft Zayn zich geen zorgen om te maken, want deze boys zijn echt niet mijn smaak.’ Leg ik uit, En zayn maakt een gebaar van ziejewel.

Reageer (1)

  • Qoutient

    Hmm... Yeah right, stiekem vindt Cat gewoon een van die jongens leuk, ik ben helaas wel vergeten wie ;p Ik dacht eerst Liam, maar dat klopt niet denk ik ;p Ik lees wel gewoon verder in plaats van al mijn ingewikkelde uitvinden xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen