Foto bij Hoofdstuk 6 "Klaar voor het Host club Bal ?"

Over een Week is het Host club bal help ik kan helemaal niet dansen. Ik krijg nu dus les van de jongens en dans samen met een aardig meisje (Kanako) ze dans heel teder met me ik heb zo gevoel dat ze verliefd is op Tohru de bezorger van de host club ze vertelde me dat het een Jeugd vriend van haar is. Na nog een hele week te hebben repeteerd met mijn dans is het eindelijk zo ver het Host club bal. Ik verwelkom iedereen samen met de rest van de host club. Ik ziet Kanako en Tohru ook staan ik hoop dat ze samen dansen vanavond. Ik moet ook dansen met Kanako ze heeft me in gehuurd. Lol ik wil dus net met Haar ga dansen als ik mee word genomen door Honey mori en de Tweeling. Ze hadden een plan bedacht om Kanako e Tohru te koppelen. Als ze me net alles hebben uit gelegt en ik weer uit mijn pas hokje komen en een jurk en pruik met lang haar komt Tamaki die van niets weet binnen gestormd. Hij werd rood toen hij mij zag en ik liep door blikken van De ander naar de afgesproken plek om met Tohru te praten en te infomeren of hij Kanako leuk vind. Ik kom er naar even praten achter dat hij haar ook leuk vind. Maar op dat moment komt Kanako binnen. Ze ziet ons en rent weg Tohru red haar achter na. Ik zie Tamaki die op zijn buurt Met Kanako over het zelfde gepraat had. Snel we moeten de avond afsluiten kleed je snel om en kom naar het balkon zegt Tamaki tegen me. Als ik op het balkon aan kom zie ik Tohru en Kanako samen dansen ze zijn nu dus een stel wist ik wel zeker. De tweeling kwam met de medeling dat ze de prins en prinses van het bal hadden gevonden door stemmen van de gasten en lazen de namen voor. De prinses is :Kanako Kasugasaki en onze prins is : Haruhi Fujioka. oh nee de prins en prinses moesten zoenen mijn eerst kus met een meisje nee hé. Ik fuister die naar de Jongens Nee Zegt Tamaki terug maar ik loop met de trap naar beneden. Ik hoor dat Tohru zegt tegen Kanoko dat het ok is. we staan op het moment om te zoenen ,als Tamaki de trap af rent en nee stop roep. Helaas valt hij en over een banane schil van de Tweeling die ze naar beneden hebben gegooit. Waardoor hij mij duw en ik Kus met Kanoko. Mijn eerst kus was ik had nooit verwacht dat die met een meisje zal zijn.

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    :3 Verder? Ga je verder voor een knuffel?
    (K)
    Nu moet je verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen