Schrik niet everything is not what it seems ;)

Sorry dat ik zo lang niets geschreven heb! Maar dit verhaal wordt gewoon amper gelezen dus tja...
Maar ik blijf doorgaan voor de mensen die het wel graag lezen (:

Niall Horan

Vond hij de tekst nou zo mooi dat ik hem moest uitleggen waarom het mijn favo nummer was? Ik wuifde het weg en keek hoopvol naar Mabel. Ze knipoogde naar me en trok Liam aan zijn pols mee. Ergens hoopte ik dat ze het Liam zou vertellen, al weet ik niet of ik daar tegen zou kunnen... Gelukkig houd ik wel van eten, hoeft hij me niet te dwingen om wat te eten. Ik stond op droogde mijn voeten,liep naar het gras en ging languit liggen. Ik wou me gewoon even afsluiten van de anderen. Het was leuk hoor, om met z'n allen te wonen, maar je had nooit rust. Misschien moest ik maar opzoek naar een appartementje waar ik gewoon af en toe even naar toe zou gaan voor rust. Na een tijdje had ik lang genoeg in de zon gelegen. Ik wou opstaan maar iets hield me tegen.Ik wou kijken wat het was maar toen ik mijn ogen open deed zag ik alleen maar zwart. Ik merkte dat er iets om mijn hoofd werd gedaan.Ik hoorde geen voetstappen maar toch merkte ik dat mijn lichaam werd verplaatst. Ik spitste mijn oren om wat geluid op te kunnen nemen. Ik hoorde wat gebrom maar dat leek heel ver weg, waarschijnlijk van de weg af. Na een tijdje werd ik in een stoel gezet. De doek die de zwart waas veroorzaakte werd van mijn hoofd gehaald en ik zag een taart voor me.Ik keek om me heen maar zag niemand.'Mmm dan eet ik hem zelf wel op hoor' en ik begon met mijn handen stukken taart te pakken en in mijn mond te proppen.Ik moet toegeven soms eet ik als een varken. Toen ik de taart binnen een kwartiertje op had wou ik opstaan. Maar ik merkte dat mijn polsen en enkels vastgebonden zaten met touw. Gewoon in een simpele knoop. Ik maakte de knopen los en begon rond te lopen. Er waren 3 deuren in deze kamer. Ik opende de eerste. Wacht deze kon niet open. Ik trok nog eens aan de hendel, duwde maar tevergeefs de deur ging niet open. Dan maar de volgende deur proberen. Ook die zat op slot. 'Als die laatste ook op slot zit hea dan trap ik gewoon de deur in' bromde ik hardop. De deurklink maakte een geluidje toen ik deze naar beneden duwde. Krakend ging de deur open. De kamer was ontzettend donker.'Ha-hallo?' ik voelde me net iemand in een horror film die zometeen vermoord word. Ik liep voetje voor voetje naar binnen. De deur sloeg dicht doordat ik deze los had gelaten.'SHIT!'. Opeens werd er een film afgedraaid op de muur.

Reageer (2)

  • xnaomipoorters

    Nieuwe abo & ik hou van dit verhaal.
    dus sowieso verdergaan, kusjes xx

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Spannennnnnnd :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen