Vandaag ga we naar het strand met de host club. Onze gasten gaan mee dus kan ik helaas niet in zwemkleding want iedereen denk dat ik een jongen ben. We zitten in de Auto er heen het is dicht bij het villa huis van kyouya. Om 1 uur komen we aan. Ik Draag een trui en een korte broek. De meiden willen gelijk weten waarom. Ik leg het rustig uit dat ik mijn zwembroek naar de stomerij moest brengen na mijn vorige zwem evaring en hij nog niet terug was. De meiden geloofde dat gelukkig. Nu zit ik samen met hen een zandkasteel te bouwen. Ik zie de Twins en Tamaki en de andere om Kyouya heen staan die Foto aan ze laat zien. Voor de gene die haar Haruhi vinden voor vanacht deze foto hoor ik Kyouya zeggen. Ik lach daar komen ze nooit achter of het moet opeens gaan onweren bedenk ik me zelf. Ik word als eerste met Honey mee gesleep die met me op kreeften jacht wil. We verzamelen ze en ik lach krijgen we Vanavond kreeft vraag ik aan Honey ja inderdaad Haru-Chan zegt Honey tegen me. Even later neemt de tweeling me mee naar een Grond samen met een van onze gasten. Het is er erg donker en de tweeling maak enge geluiden de meiden rennen bang weg mij niet gezien. Ik lach loop door en zie een paar meisje die worden gelastig gevallen op een helling. Ik ren er heen en bemoei me er mee waardoor ik ruzie met ze krijg. Ze duwen me tot punt van de helling de meiden roepen stop laat hem. Zonder Succes ze duwen me er af en ik val ik gil van angst. Als ik weer bij bewust zijn kom zie ik Tamaki ik lig in zijn armen hij moet me gered hebben. Dankje zeg ik. Graag gedaan, Maar Idioot waarom deed je dat dacht je nu echt dat je tegen hen op kon vervolgd hij. Uh ik moest toch iets doen verdedig ik me zelf. Ja maar je ben een meisje Haruhi gedraag je dan ook zo en Tamaki loop boos weg. Ik kom even later de eetzaal in een Jurk. De meiden zijn naar het Hotel naast de villa Kyouya. Ik neem plaats naast Tamaki ik eet nog al ruw waardoor Tamaki er weer boos van door gaat. Na dat hij weg is heb ik toch wel spijt ik ga hem achter na. Als ik in zijn kamer zeg ik sorry tegen Tamaki. Hij accepeerd het gelukkig al goed zegt Hij. Ik schrik als het opeens begint te onweren en spring van angst in de kleding kast. Tamaki maak de kast geschrokkken open. Kom maar zegt hij je ben bang voor het onweer het en je heb er nooit over kunnen praten. Hij begrijp me helemaal ik spring in Tamaki armen als De donder weer knalt.

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    Yes, yes, yes! Je bent lekker aan het schrijven! :D
    Verderr! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen