Foto bij A ranger/traitor 63

Aan al degene die hebben aangeboden mensen in elkaar te slaan. Wacht daar nog even mee. Ik heb sommige nog nodig voor de rest van het verhaal ;)

Eerst voelde Miko alleen ongeloof, daarna kwamen de verontwaardiging en woede.
“Wat! Ik…” Will legde hem het zwijgen op.
“Dat weet ik, maar ze zijn bang en willen niet luisteren.” De pijn in zijn stem liet Miko’s woede als sneeuw voor de zon verdwijnen in plaats daarvan kwam iets wat het best omschreven kon worden als verdriet.
“Wat moet ik nu doen?” Will haalde even diep adem voor hij antwoord gaf.
“Je wapens en mantel afgeven en met mij mee teruggaan. Als ze je willen opsluiten, hen gewoon laten begaan. Daarna zullen ze wellicht voor rede vatbaar zijn en dan kan ik je onschuld aantonen. Tot die tijd mag je niets doen dat hen kwaad kan maken.” Miko knikte langzaam. Het was alsof alle kracht uit hem verdwenen was. Er leek een band rond zijn borst te zitten die steeds strakker werd, naarmate hij meer dingen afgaf die hem tot leerling jager maakte. Een traan liep over zijn wang. Will kneep in zijn schouder.
“Het komt goed, ik beloof het je. Ik laat je niet in de steek. Nooit.”
Vlak voor ze weer bij het kamp kwamen, zei Will nog: “Ik weet dat je een fantastische jager zult worden.”

Reageer (6)

  • DeNaamIsGideon

    ik moest serieus huilen, je hebt me dan toch uiteindelijk zover gekregen om een reactie te plaatsen ipv snel verder te lezen.

    7 jaar geleden
  • Emma90

    Will is lief!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Squirrelflight

    awwww

    Miko, pak dat eikenblad weer terug NU.
    handig voor mij dat ik nu gelijk verder kan lezen (:

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    OMG
    ZOOO mooi (H)
    Snel veder :Y)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Arme Miko
    Als ze hem opsluiten ga ik ***
    SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen