Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • amores

    Dit is toch wel even raar, nooit meer study in my own personal hell lezen, dat doet toch wel een beetje pijn, hahahaha, wow, dat klinkt dramatisch, maar het is gewoon zo!! Ik vond dit echt een super mooi verhaal, en je hebt me echt weten te boeien en raken!! Oeeeeh, hahahah, feedback, dan moet ik toch maaar weer eens gaan nadenken... Ojaaaa, misschien je hoofdstukjes nog even doorlezen voordat je ze activeert, maar dat komt eigenlijk niet vaak bij jou voor, hahha! Okeee, nog even wat langer denken... Misschien zou je... Okeee, hoe moet ik dit uitleggen... In het begin draaide het vooral, om die studie, wat ook in de titel te zien is, maar verder in het verhaal dwaalde die studie steeds verder af tot het uiteindelijk niets meer met het verhaal te maken had, want ze heeft niet zo heel lang toch gestudeerd :S Okeee, dit klinkt heel gemeen en negatief, maar zo bedoel ik het echt niet! Ik hoop dat je dat begrijpt :) Wel jammer dat het leven niet zo in het echt gaat, met zoooooo'n lief en leuk vriendje, maarjaaa, IN DE TOEKOMST DAN MAAR!!! IK BEN TROUWENS ZOOOOOOOOO BLIJ MET VAKANTIE, maar wel jammer dat we met het op vakantie gaan weinig op quizlet kunnen zijn! Haha, maar als jij weggaat ga ik waarschijnlijk ook weg en dan ga ik heeeeeel veel op papier schrijven!!! Morgenochtend ben jij er niet, en morgenmiddag ik niet, dus dan ga ik in de ochtend weer verder met mijn voorraad! Ik wil denk ik om de dag activeren totdat ik wegga:) Je krijgt voor de allerlaatste keer een kudo van me:)
    (K)

    1 decennium geleden
  • Stage

    (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen