Foto bij [Chapter 17] Happy now?

Hope u will like it! (flower)

Hij lacht zacht voordat hij 'Harry Styles' antwoordt.
Wanneer hij doorheeft dat er nog steeds geen belletje gaat rinkelen, kijkt me hij me stomverbaasd aan.
'One Direction', geeft hij nog een hint.
Ik haal mijn schouders op en blijf hem afwachtend aankijken.
'I'm in a boyband, a real popular one. We are with the five of us. Me, Liam, Niall, Louis and Zayn', zegt hij.
Mijn ogen worden groot bij de derde naam. Gelijk worden er verschillende puzzelstukjes op hun plaatsgelegd.
'And that's way you guys can't date each other's girlfriends. You may get a fight and end up splitting the group', leg ik meer voor mezelf uit.
Hij knikt goedkeurend en krijgt meteen weer een blik van spijt in zijn ogen.
'He will forgive you', zeg ik, terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg, om er een kneepje in te geven.
'Why would he?' reageert Harry somber.
'Because I do as well', zeg ik met een glimlach.
Met een hoopvolle glimlach kijkt hij op in mijn ogen. Wanneer hij ziet dat ik het meen, krullen zijn mondhoeken verder omhoog, waardoor er een prachtig witte glimlach ontstaat.
'Thanks', zegt hij. Wanneer hij voorover buigt, kijk ik hem met groter wordende ogen aan. Meent hij dit nou?
Maar dan drukt hij een kus op mijn wang en kijkt daarna met een twinkeling in zijn ogen naar mij.
'But just so you know, if Liam is not you've expected, I will always be there for you', zegt hij met een knipoog.
'I bet you will', reageer ik grijnzend.

Mijn mondhoeken krullen omhoog en mijn armen spreiden zich, maar Niall reageert niet. Hij blijft gewoon een mtere voor me staan. Zijn ogen verraden geen emotie's, wat tot mijn irritatie werkt.
'Why did you call? The last time you closed the door right in front of me', zegt hij nors.
'I was confused. I mean, I swear that I've known for 100% that we had sex', zeg ik. Ik zie hem ineen krimpen bij die woorden.
'But now that Harry told me that he isn't Liam and all the other stuff, I know that it did happen', vervolg ik mijn verhaal.
Ik zie zijn ogen verbaasd oplichten. Even schijnen er emotie's doorheen, voordat hij die snel weer opbergt. De emotie's die verschenen vertelde me genoeg, wat op sommige punten zometeen pijn gaat doen.
'Harry told me about the rule', zeg ik nog maar extra wanneer het stil blijft.
Niall doet een paar stappen naar voren, zodat hij nu nog maar een paar centimeters van mijn gezicht verwijderd is.
'I broke the rule', fluistert hij moeizaam. Als directe reactie haal ik mijn schouders op. Gelijk zie ik weer een duidelijke emotie in zijn ogen even oplichten; hoop.
Voor ik het besef leg ik al mijn armen om hem heen en laat ik mijn hoofd op zijn borst rusten. Gewoon even een knuffel, meer heb ik nu niet nodig.
'I bet Harry told you the same, but if Liam turn out the be, like not your type, than please... come back to me', fluistert hij in mijn oor.



[Always smiling when I read reply's!(H)]
[3...]

Reageer (4)

  • BloodySky

    I'm confused!!!! xD

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • DawnRose

    yeaahhh haha!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    YEAH, IK WIST HET WEL.

    1 decennium geleden
  • Nandoo

    Ik wist dat ze niet gek was geworden :d

    Snel Verder? :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen