Foto bij All those secrets _25_

*Nick pov*
Wat verder zie je je 2 broers babbelen. Je stapt wat sneller.
"Oh hallo Nick."zegt Joe
"Wat is er?"
"Anna Stanley komt aan onze tafel. Joe heeft haar 'uitgenodigd'."antwoordt Kevin.
"Anna Stanley?"
"Ja de zus van Sandra en nicht van Lies."
"Maar weten jullie niet wat ze zijn?!"roep je uit.
Kevin kijkt je bezorgd aan, Joe rolt met zijn ogen. Je geeft hem een boze blik.
"Ik heb bewijzen! Plus ik heb die Sandra gezien met een jaarboek van 2 jaar geleden.." Je voelt even een steek door je hart.
"Je gaat niet herbeginnen met je 'Magie' hé! Magie bestaat niet!"zegt Joe luid en loopt dan weg. Je draait je naar Kevin.
"Jij geloot me toch?"
Hij kijkt je twijfelend aan. "Ik weet het niet..."
"Ach laat ook maar."zucht je geërgerd en stapt wge. Ze denken allebei dat je krankzinnig bent, maar je weet wel beter. Je hebt gelijk, Magie bestaat.. En die drie meisjes... Die hebben er zeker iets mee te maken!

*Lies pov* -later-
Sandra ploft met een zucht naast je. Ze haalt haar lunch uit haar zak en zucht weer.
"Hola! Depri?"vraagt Chris.
Sandra kijkt hem schuin aan en zucht weer.
"Wat is er?"vraag je met tegenzin, je hebt het veel te druk met Kevins handschrift te ontcijferen.
"Ik denk dat Joe me gezien heeft."zegt ze.
"Oh.."Je kijkt haar met grote ogen aan.
"Wat is daar nu erg aan?"vraagt Chris.
"Bedoel je wanneer...?"
Ze knikt dramatisch.
"Wat..."
"Moei je er niet mee, Christopher."onderbreek je hem.
Hij doet er een paar minuten om te begrijpen over wat het zou kunnen gaan.
"Heeft hij je betrapt wanneer je Hocus-Pocus deed?"
"Zoiets ja."
"Moei je er niet mee!"snauw je.
"Het is al goed."mompelt hij. "Oh! Is dat niet Anna die bij Joe en kevin enzo gaat zitten?"
Jullie kijken op. Hij heeft gelijk. Anna gaat verlegen naast Joe zitten. Ze kruist jullie blikken en wordt helemaal rood.
"Wat doet die daar?"hoor je Sandra tussen haar tanden mompelen.

*Anna pov*
'Waarom heb ik 'ja' gezegd? Waarom?'schiet er door je hoofd terwijl je naar de gespreken luisterd, die niet zo boeiend zijn. Joe geeft je bijna geen aandacht meer, Keivn praat al sowieso niet tegen je - 'hij kent je niet eens' - en Nick blijft maar staren.
"Trek het je niet aan."fluistert Joe als hij merkt dat zijn broertje naar je staart. "Hij kijkt niet echt naar je. Hij staart alleen maar.. Diep in zijn gedachten verzonken."
Het klinkt als een leugen maar je beslist om hem te geloven.. Het maakt het staren draagelijker. Over Nicks schouder zie je je nicht en zus soms naar je kijken, Lies nieuwsgierig, Sandra boos. Waarom is ze boos? Je wilt graag met haar van plaats wisselen, als ze hier wilt zitten.
"Ben jij de zus van Sandra?"vraagt een blond meisje. Taylor ofzoiets.
"Ja."
"Humpf."doet ze dan alleen maar als antwoord en draait zich weer weg. 'Raar mens'
"Ik denk dat ik het maar eens zal opstappen."mompelt Nick en staat recht. De rest reageert iet. Hij slingert zijn rugzak over zijn schouder en slentert weg. Je merkt dat hij iets vergeten is naast zijn plateau, een boek. Je kijkt na of nieand naar je kijkt en pakt het boek, het valt open bij de bladwijzer. staat er als titel gevolgd door een tekst in het Oud Engels. er naast staat gekribbel in potlood

Lies: - Klas ondergelopen zonder kranen.
- Leerkrachten die in slaap vallen
- Directeur geeft haar nooit straf
- Stoelen krijgen plots wieltjes.
- ... nog veel andere dingen (studentenfile kopiëren!!)
- Verschijnt uit bosjes met Sandra & Anna

Sandra: - Bosjes L & A
- Dode kikkers die leven.
- Jaarboek! (zou ze iets weten over M?)

Anna: - Skateboard
- Bosjes met L & S
-


Je staart even naar Lies naam. 'Nog veel andere dingen'.. Wat heeft zij allemaal gedaan?! En wat is dat van Levende dode kikkers? Je klapt het boek dicht en propt hem in je al krakvolle zak. Waarom kwam ie meteen op de conclusie van Magie bij dat skateboard? Hij had toch niets gezien..

Reageer (5)

  • Springsteen

    Ga je er niet mee verder? :( je moet verder gaan, het is leuk en spannend!!!! Please, voor mij!!!!

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    I am so magical (nerd)
    Snél Verder _O_

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Dode kikkers die LEVN? O_O WTFH?
    Snél Verder PLEAZZZ x3
    _O__O__O__O__O_x3_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_x3_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder jij;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen