Foto bij Problem 5.

Eenzaam en alleen zat ik al in mijn lokaal. Ik had zo gehoopt dat ik mijn verleden achter me kon laten. Maar door één persoon kon dat niet. Ze wisten natuurlijk niet wat er precies gebeurt was . Maar omdat Tim zo ‘populair’ was geloofde iedereen wat hij zij , ook al was het niet waar. Zonder dat ik het door had liepen een paar meisjes en jongens de klas binnen. Een jongen met krullen botste tegen mijn tafel waardoor ik op keek. "Sorry.” Zei hij. “Harry! Dat is Phoebe!” riep Tim en Harry ging een stapje achteruit. “Kom.” Zei Tim die bij Harry was komen staan en trok hem mee naar zijn plaats. Wat had hij nu weer verteld? “Tim hou op!” hoorde ik een meisje achter me roepen waardoor ik me opdraaide en zachtjes naar haar glimlachte. “Let niet op hem. Ik ben Elena.” Zei ze lachend. “Phoebe.” Zei ik , ze lachte en kwam naast me zitten. “Elena ga naar je plaats!” riep Tim die op een afstandje stond. Elena stak haar middelvinger naar hem op en keek mij toen lachend aan. “Zou je dat wel doen?” vroeg ik. “Ik ben niet bang voor hem. ” Ik maakte een ‘o’ geluidje en ze lachte. “Waar ken je hem van?” vroeg ze. “Op mijn vorige school zat hij bij me in de klas.” Ze knikte. “Waar ken jij hem van?” – “Hij is mijn één jaar oudere broer. Hij heeft z’n jaar overnieuw moeten doen dus zitten we in dezelfde klas.” Zei ze. “Sorry dat hij zo gemeen is.” Zei ze er nog snel achteraan. “Kan jij niks aandoen.” Ik glimlachte zwakjes naar haar.
“Elena ga naar je plaats.” Zei de leerkracht die net binnen was gelopen. Nog één uurtje en het was middag.

De bel ging en iedereen liep naar de kantine. “Ga aan de kant.” Zei Tim en liep me omver. Zonder er iets van te zeggen pak ik een dienblad en nam wat eten. Ik ging alleen aan een tafel zitten en begon te eten. “He Phoebe , mag ik bij je zitten?” vroeg ze en voorzichtig knikte ik. “Zou je dat wel doen? Seffens heb je ruzie met Tim.” – “Ach Tim denkt dat hij ‘alles’ is maar dat is hij niet. Je moet niet bang voor hem zijn. De enige waar je geen ruzie mee moet krijgen is hun.” Ze wees richting de tafel waar Mayson. “Dat is mijn broer?” – “Serieus? Met hun moet je echt geen ruzie krijgen. Maar dat is dan ook niet moeilijk.” Lachte ze waardoor ik ook moest lachen.




Sorry dat het zo lang duurde! Jullie reactie's maakte me echt blij! xx

Reageer (4)

  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • CasillasLOVE

    Ohh snel verder <3333333333

    1 decennium geleden
  • Liesbeth1

    snel verder, b1 <33

    1 decennium geleden
  • c4ught

    Snel verder moppie <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen