Foto bij Hoofdstuk 95

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • SCORPlO

    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • amores

    Ten eerste: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMGOMGOMG!! Ten tweede: DIT VERHAAAAL IS ZOOOOOOOOOOOO FACKING AMAZING, DUS IK KAN WEL JANKEN DAT 'IE BIJNA AFGELOPEN IS!! En Eddie mag niet dood gaan! Nee, allesbehalve dat!!! En Jasper! Jasper mag ook niet dood gaan!! Okeeee, hier komt 't, mijn gewoonlijke onzin deel van de reactie! Ik luister nu naar Invece no, en weeeeeeeeeeeeeeetjeeee, die werd ook een keer met songpop gevraagd, hahah! Sorry, dat vond ik even grappig! Ik houd echt van mijn vakantie! Ik ga zo weer lekker schrijven, daar ben ik echt aan toe! Gelukkig gaan wij ongeveer rond dezelfde tijd op vakantie, dus dan hebben we bijna de hele vakantie om bij te kletsen! Ik heb nu jammer genoeg nog niet officieel vakantie,.... Wacht, waarom zeg ik jammer genoeg?? Ik ben gewoon vrij, dus ik moet me niet aanstellen!! Hahah, nu ik dit lees krijg ik nog meer zin om te schrijven, maar ik moet even geld verdienen:( Ik hoop dat deze reactue lang genoeg is! Je krijgt in ieder geval een kudo(flower)
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen