Foto bij Hoofdstuk 96

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • SCORPlO

    WOEHOAQWHEGOwasioegha;sioeghihease,
    sorry even random typen was nodig om te beschrijven HOE VET IK DIT VERHAAL VINDT !

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ze komen! Aaaaah, oh my goood, ooh my goood! Neee, ik houd niet van gevechten! En al helemaal niet als iemand aan mijn lieve Eddiee komt! Grrr, dan verander ik in een moorlustige poema :(( Grrrrr... Word je al een beetje bang?? Hahah, maak je maar niet druk, dat hoeft niet, tenzij je Eddie aanvalt, maar ik ken je, dat doe je niet!
    Okeee, dat was het deel dat iets te maken had met de story, nu ga ik weer onzin lullen! IK LUISTER LOW VAN FLO RIDA, I know, dat nummer is veel te oud, maar ik had er ineens weer zin in, ahhah! Dat doet met aan de brugklas denken, dat werd de hele tijd op het schoolfeest gedraaid... of was het nou in de 2e?? Ik weet het niet meer:P Ik ging wel weer helemaal los, hhahah:P Je krijgt weer een kudootjuuuh (flower)
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen