Foto bij 9

Ik zit in Turkije tot eind augustus en het is hier echt snikheet O_o
Anyway, dankje voor jullie reactie's ^^

POV Bill

Ik staar voor mij uit en kijk naar buiten, het is nu 3 dagen geleden dat ik in het ziekenhuis was. Op de een of andere manier is er iets in mij gebroken toen Aria mij afwees. Ik weet dat het met haar werk te maken heeft maar toch is het niet echt aangenaam. ‘Ey!’ Ik kijk geschrokken op als David achter mij staat. ‘Eindelijk, ik zit je al een uur lang te roepen.’ David overdrijft ook altijd. ‘Sorry, ik was aan het dromen.’ mompel ik waarna ik opsta. ‘Waar is de rest?’ vraag ik zonder hem echt aan te kijken. ‘In de kantine, ze gaan zo eten.’ Ik knik en sta op. ‘Zeg maar dat ik zo kom.’ Ik ga naar de badkamer en kijk naar mijn spiegelbeeld. Ik moet en zal Aria krijgen, hoe weet ik niet maar het zal mij lukken! Misschien moet ik Tom zijn hulp vragen? Ja, dat ga ik doen, wie weet er beter dan de grote sexgot hoe ik een meisje moet versieren? Een grijns siert mijn mond en ik ga naar de kantine.


Pov Eva

‘Ik kom voor Georg.’ zeg ik als ik aan de ingang van de studio sta. ‘Naam?’ zegt een vrouw achter de balie nors. Ik frons en zeg mijn naam maar al snel is duidelijk dat ik niet zomaar binnen mag. ‘Je naam staat niet op de gastenlijst, ik kan je niet binnen laten.’ zegt de vrouw op dezelfde toon. Ik zucht en kijk even rond, het is duidelijk dat er met dat mens niet te onderhandelen valt dus zit er niets anders op dan Georg te bellen. ‘Hey Eva.’ Ik glimlach breed, het is vermakelijk om te horen hoe Georg mijn naam zegt, hij probeert er een Frans accent aan te geven maar het lukt niet echt. ‘Heylaba, ik sta aan de ingang van de studio omdat ik je wou verrassen maar ik mag niet binnen.’ zeg ik zo zielig mogelijk. Georg lacht en zegt dat hij eraan komt, nog voor ik iets kan zeggen staat hij al voor mij. ‘Hey.’ zeg ik weer maar deze keer niet door mijn gsm. Ik stop mijn gsm weg en omhels hem. ‘Bonjour.’ Ik lach weer. ‘Je moet dringend wat Franse bijles nemen.’ zeg ik plagend wat een pruillip van Georg oplevert. Ik lach en kijk hem schattig aan. ‘Wat zou je ervan vinden als ik je die bijles tijdens een etentje bij mijn thuis geef?’ vraag ik lief. Georg lijkt er meteen voor te vinden te zijn want hij knikt zonder enige aarzeling. ‘Wanneer?’ vraagt hij enthousiast. Ik lach en haal mijn schouders op, na wat overleg beslissen we om het vanavond al te doen. ‘Dan zie ik je vanavond want ik moet nog wat inkopen gaan doen.’ zeg ik glimlachend. ‘Is er iets wat je niet lust?’ vraag ik voor de zekerheid. Georg haalt zijn schouder op en zegt dat hij alles eet zolang ik het maar maak. Ik lach en neem afscheid met een knuffel. Op naar de winkel!

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen