Foto bij 46th Fairytale

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • amores

    Aaaaaaah, super leuk hoofdstuk!! Ik besefte me vanochtend dat ik gisteravond was vergeten te lezen, dus dat doe ik nu dan maar! Ik reageer alleen wel met mijn iPod dus let alsjeblieft niet op alle spellingsfouten en soms ook rare woorden, dat komt door de autocorrectie! Het nadeel is wel aan mijn iPod dag ik niet kan zien hoe lang mijn reactie is :( Maarjaa dan maak ik hem wel een keer iets langer, haha! Ik ben trouwens nu heel benieuwd, want nu is het verhaal redelijk rustig en rustig bij jou verhalen komt eigenlijk niet vaak voor dus ok vermoed dat er weert wat spannends aan zit te komen! Ik moet ook echt weer gaan schrijven ! Vandaag activeer ik, I promise!!! Deze reactie lijkt op mijn iPod echt super kort, maar voor mijn gevoel ben ik al super lang aan het typen!!! Ik ga er dus maar weer een einde aan breien! Kudooo(flower)
    En snel verder!!! (K)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    Leuk hoofdstuk!!! super snel verder(yeah)(yeah)(yeah)(Y)(Y)(Y)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen