Foto bij Hoofdstuk 8 Bezoek van de host club

Eindelijk weekend zucht ik heb nog een hele week overleefd in de host club. Ik kom terug van de supermark als ik twee grote zwarte auto zie staan in mijn straat. Onee hé ik zie gelijk wie het zijn als ze uit de auto's stappen Tamaki en de rest van de host club. Ik had ze nooit mijn huis adres moet geven. Hey zeg ik dus maar. Haruhi zegt Tamaki blij tegen me. Ik kijk een beetje geschok maar ook blij en neem ze daarna mee naar mijn huis. Is je vader er niet vraag Kyouya aan me. Nee hij is op zijn werk hij kom rond 6 uur thuis thuis zegt ik. Ik haal intussen thee en koffie en bekers uit de keuken en zet ze op tafel. Haru-chan dit is voor jou en Honey geeft me een doos aan ik maak hem open. Mmm gebak zeg ik met aardbeien dat is mijn lievelings zeg ik starend dankje Honey-Senpei. Intussen zaten we allemaal taart te eten ik krijgen van iedereen de aardbeien ik lach en bedank ze. Half 6 vragen de Jongen wat we gaan eten ik weet het eigenlijk niet mijn vader neem meestal wel wat mee. We halen Chinees zeggen De tweeling en de rest. Ik lach ok goed. Ik wil naar de deur lopen maar de jongens zijn me voor wij gaan wel. Door dit aan bod blijf ik achter met Tamaki die er op stond bij me te blijven. Het duurt wel lang ze ik tegen Tamaki. Ja vind ik ook zegt Tamaki terug. Oh mijn vader is thuis ik ren naar de gang maar struikel en Tamaki die me achter naar komt val boven op me. Haruhi wie is die jongen man zeg mijn vader tegen me. (Zie voorstellen hoofstuk 1 en foto dat is Haruhi vader). Oh Pap die is Tamaki-Senpei van de Mijn school. Tamaki die intussen langs me staat dit is je vader vraag hij geschokkeerd. Ja ik ben Haruhi vader aangenaam : Ryouji Fujioka. Oh u ben dus Haruhi vader aan genaam Hikaru en Kaoru het zijn de tweeling en Honey Mori en Kyouya. Honey Mori en Kyouya stellen zich ook voor aan mijn vader. We eten daarna lekker chinees. Mijn vader vertel dat hij gehoord heeft over de host club van mij en druk de jongen vooral op het hard goed op me te letten. De Jongens stemmen in natuurlijk doe we dat. Na nog even gepraat te hebben Vertrek de Host club weer. Ik zwaai ze uit tot Maandag roep ik ze na.

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    Dat plaatje is echt eng! O_O Dat gezicht!
    Hahaha ik zag echt voor me hoe ze op elkaar belande! xD
    Snel verder? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen