Foto bij Etappe 1 Road Block

'De eerste trein kwam binnen en om 12:41 kwamen drie teams aan in de tweede kamer. Cristiane en Ilias, Ben en Allicia en Jark en Charles. Daar lag een aanwijzing ze leesden hem voor.

Road Block.
Wie van de teamleden ziet niets over het oog.


Nu moesten ze dus kiezen. Voor team 1 was het Ilias. Voor team 9 was het Ben en voor team 10 was het Charles.
Nu mochten ze verder lezen.

Road Block.
In de tweede kamer zijn 150 stoelen. Onder 11 van de stoelen zit de volgende aanwijzing probeer zo snel mogelijk 1 aanwijzing te vinden.


Om 12:51 begonnen ze alle 3 met zoeken.
Lilith en Davin waren ondertussen ook binnengekomen en 2 minuten later begon Davin mee te zoeken. Het was intussen 12:57 en 3 nieuwe teams kwamen binnen. Van team 4 ging Lee zoeken. Van team 7 Madelein en van team 11 was het Nikki. Niemand had nog wat gevonden toen om 13:00 ook de laatste teams begonnen naar de zoektocht van de envolop.
Team 2: Akin Team 3: Ally Team 5: Ryan en Team 8 Jurict.
1 minuut nadat de laatste 4 teams binnen zijn gekomen had Charles de aanwijzing. 1 minuut later had ook Ben hem. Op de volgende aanwijzing stond.

Route Information:
Ga met de trein van Den Haag Holland Spoor naar Alkmaar en loop naar de kaasmarkt. Let op de trein vertrek 1 minuut voor half en 1 minuut voor het heel en je moet overstappen op Haarlem.

De trein vertrok dus om 13:29.
Jark en Charles vertrokken om 13:01
Ben en Allicia vertrokken om 13:02

De rest was nog aan het zoeken. Totdat Illias hem eindelijk had.
1 minuut later na 7 minuten had Madelein hem. Maar ook Jurict terwijl hij als laaste binnenkwam hij had hem in 4 minuten

Cristiane en Ilias vertrekken om 13:03
Madelein en Sacha vertrekken om 13:04
Xander en Jurict vertrekken om 13:04.

5 teams zijn al vertrokken naar het treinstation. 6 teams zijn nog steeds aan het zoeken. Na 9 minuten had ook Nikki hem en Nikki en Daniel vertrokken als team nr 6 om 13:06

Vlak daarna kreeg ook Davin hem te pakken.
Lilith en Davin vertrokken om 13:07.
Om 13:09 vertrokken ook Nelly en Lee nadat Lee de envelop gevonden had.

Er waren nog 3 teams over die allemaal om 13:00 binnen gekomen zijn. Pas na 6 minuten nadat Lee haar envelop had. Gingen Cafer en Akin ervandoor om 13:15. 2 minuten daarna ook Willem en Ally. Er was nog maar 1 team over en dat waren Romy en Ryan. Ryan ging helemaal door het lint omdat hij geen enkele hint kon vinden. Pas om 13:22 had hij hem en konden ze er vandoor.

Stand na Road Block met vertrek tijd erbij.

1: Team 10: Jark en Charles 13:01
2: Team 9: Ben en Allicia 13:02
3: Team 1: Cristiane en Ilias 13:03
4: Team 7: Madelein en Sascha 13:04
5: Team 8: Xander en Jurict 13:04
6: Team 11: Nikki en Daniel 13:06
7: Team 6: Lilith en Davin 13:07
8: Team 4: Nelly en Lee 13:09
9: Team 2: Cafer en Akin 13:15
10: Team 3: Willem en Ally 13:17
11: Team 5: Romy en Ryan 13:22

Zit dit hoofdstuk goed in elkaar of moet ik het anders doen geef een tip

Reageer (3)

  • SlashHAT

    +1 like

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    nee hoofdstuk is heel goed, haha ik zit bijna op het puntje van de bank alsof ik echt naar een tv show kijk xD (wow moet je serieus al die trein info opzoeken? O.o In dat geval respect!!...trouwens ook als je ze gewoon verzint want ik geloof je heilig (A))

    1 decennium geleden
  • Wentz

    Goeeeed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen