Foto bij Victoria Justice || OO8

Word het al wat beter? :$ Commentaar mag wel hoor (:

Oke wat hebben deze jongens serieus? "Ik ga maar weer eens jongens", zucht ik het eruit. Vier fronsende gezichten kijken me aan. Zonder wat te zeggen loop ik terug naar ons huisje. Daar aangekomen open ik de deur en gooi ik hem vervolgens keihard dicht. Ik blijf stil staan als ik gesnik van de woonkamer hoor. Is dat Ariana!? Ik ren de woonkamer in en blijf geschokt in de deuropening staan. Ariana ligt op de bank ingestort te huilen. Ook kijkt ze nu geschrokken mijn kant op en kijkt me waterig aan. Mijn gezichtsuitdrukking veranderd en word bezorgd. Ik loop voorzichtig naar haar toe en ga naast haar op de bank zitten. "Wat is er gebeurd? Heeft het met Zayn te maken?" Ratel ik aan één stuk door. Ze veegt haar tranen weg en zucht. Langzaam knikt ze. "Hij... We, hebben gezoend", zegt Ariana terwijl ze rood aanloopt. "Wat serieus!?" Roep ik door het huis. Ik wist dat het wat ging worden tussen hun! Ik kijk Ariana weer aan en aan haar gezichtsuitdrukking te zien was het dus blijkbaar toch niet zo goed. "Zijn telefoon ging en hij nam hem dus op. Ik kon hem horen praten en hij zei 'ik ook van jou schat' enso dus, volgens mij is het zijn vriendin", Zegt Ariana een beetje afwezig. "Ariana, misschien heb je het verkeerd gehoord!", zeg ik om haar proberen te troosten. Maar misschien is het ook zo? Ik geef haar een stevige knuffel en zo blijven we even zitten tot de deurbel gaat. "Ik doe wel open", Zeg ik tegen Ariana en glimlach. Ik loop naar de voordeur en adem nog even goed in. Ik doe de deur open, en ja hoor. "Sorry maar kunnen jullie ons even met rust laten?" Zeg ik dan. Misschien kwam het er bot uit maar dat bedoelde ik niet. Liam zegt niks en trekt een pruilipje op. Een zucht verlaat mijn mond en ik zeg "Oke sorry, zo bedoelde ik het niet maar-". Ik kan mijn zin niet afmaken omdat zijn lippen plotseling op de mijne zijn geplakt. Zo snel ik kan haal ik ze er weer van af. Ik kijk hem verward aan "Wat doe je!?" Hij kijkt me heel onschuldig aan alsof er niks is gebeurd.


Zet een reactie als je wilt dat er nog een hoofdstuk komt <3

Reageer (1)

  • HetKoekje

    OMG DUHH TUURLIJK WIL IK DAT ER EEN VOLGEND HOOFDSTUK KOMT, OMGOMGOMG!

    LoveLoveLove x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen