Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Eyka

    Dit is mijn favoriete deeltje tot nu toe. Niet omdat het zo ondeugend of spannend is. Gewoon omdat het ja. Ik weet niet. Dat liedje is een van mijn favorieten en het is gewoon een pijnlijk liedje. En ook weet ik niet precies wat Bill nu wil en of hij het écht meent of hij gewoon in het volgende deeltje weer de arrogante zak gaat uithangen. Ik heb eigenlijk geen woorden om te beschrijven wat ik dacht bij het lezen van dit deeltje - of in ieder geval, ik kan niet op de juiste woorden komen. Het is gewoon zo ja, mysterieus. Alsof hij een spelletje speelt, maar tegelijkertijd ook écht iets wil zeggen tegen haar.
    Ja, ik leef me in in dit verhaal. Zoals je merkt?

    1 decennium geleden
  • Raveness

    OH MY FREAKIN GOD!!!!!!!!


    Moest dit verhaal nog helemaal door lezen maar GVD wat een geniaal verhaal wederom!!..

    snel verder gaan in ieder geval...

    (K)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Omg, hij is zo goed!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!
    Dit is zo ontzettend geweldig!
    Ik heb het gewoon 3x over gelezen en elke keer zat ik te springen op mijn stoel.
    Ga alstjeblieft heel snel verder! Ik kan gewoon niet wachten op een vervolgstukje!!!!!

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • AlienStar

    (H)(H)(H) omg geweldig!snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen