Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • SuperrCarrot

    ik trek me niks aan van die perez. als hij denkt dat fans allemaal 8,9 en 10 jarigen zijn, zegt dat toch al genoeg??? hij kent de fans en de band niet goed genoeg om zoiets te zeggen.
    over het fandom heb ik mijn twijfels, ik heb krijg niet gelijk een idee dat er nu ineens overal dingen uit elkaar vallen en er 'barsten' zijn ontstaan ofzo. hoe dan ook, ik blijf de boys steunen, no matter what, en weet bijna zeker dat de meeste (echte) directioners zo zijn, er zullen dus altijd nog fans overblijven, en dat zijn dan de echte fans. tenminste, zo denk ik erover....
    anyways, net als met je andere verhaal ben ik blij dat je verder gaat =D

    1 decennium geleden
  • ASSKICKER

    THEY CAN'T STOPPPPP ):
    ik vind het echt jammer van dit fandom, maar goed.
    ik support de jongens gewoon, en accepteer de mede-directioners ! klaar. (:
    achja, ga maar snel verder dan, als troost (:
    x

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi! & veel plezier! :')
    Het fandom is helemaal uit elkaar aan het vallen, alhoewel.. ik heb me nooit echt iets van hen aangetrokken. Ik ben een Directioner & ik behoor tot het fandom, maar dat is het ook. Ik houd me gewoon bezig met mijn eigen gedachten over alles en iedereen :') Maar ehm, welk artikel van Perez? One Direction gaat toch echt niet uit elkaar?

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Verderr

    1 decennium geleden
  • Hippieness

    Je bent niet de enige die denkt dat het fandom uit elkaar aan het vallen is :( x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen